SRS bij dr Thep in Bangkok, geen aanrader!

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: SRS bij dr Thep in Bangkok, geen aanrader!

Bericht door Emma »

Ik herinnerde me niet precies of het dezelfde was, maar wel dus.

Zullen we dan stoppen met het oprakelen van oud nieuws?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Eventjes naar de veearts voor een srs! :o
Hormoonmeisje

Bericht door Hormoonmeisje »

tanisha schreef: 28 dec 2018, 00:06 Eventjes naar de veearts voor een srs! :o
Voor die 2000 euro en wat je ervoor terugkrijgt kun je het net zo goed laten afbijten door een hond :-/

Die Thep moet ook nog een plasje doen tussen operaties door en het ziet er niet het typje uit dat flink zijn handjes gaat wassen, dus een ontsteking voor de volgende is een garantie.

Dacht eerst dat dat filmpje een grap was maar toen zag ik dat die kerel dus hopen Fillipijnen en Thai heeft die aanschuiven om daar een stel implantaten te laten zetten ( daar vraagt hij 1250 euro voor ) of voor eventjes een vagina mee te nemen. Take-Away.
Moet een gezellige vent op feestjes zijn, die Thep.

Hij heeft nog nooit een ingreep op zijn eigen vrouw willen uitvoeren, waarom denk je dat dat is?
Omdat hij bang is de dag erna naast een draak wakker te worden 😂
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
Anon20190508

Bericht door Anon20190508 »

Zo kan ie wel weer, dames. Hij doet werk dat toch wel levens redt in zekere zin en zeiken omdat wij het enorm veel beter hebben en die arme dames daar gedwongen zijn om zich naar zulke dokters te keren is niet tof.

Wij op het forum zijn nu gewaarschuwd en daarmee vind ik de kous wel af.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Eros schreef: 28 dec 2018, 04:22 Zo kan ie wel weer, dames. Hij doet werk dat toch wel levens redt in zekere zin en zeiken omdat wij het enorm veel beter hebben en die arme dames daar gedwongen zijn om zich naar zulke dokters te keren is niet tof.

Wij op het forum zijn nu gewaarschuwd en daarmee vind ik de kous wel af.
Nee, daar ga je mis. Deze manier van opereren kóst levens. Hij verdient geld aan mensen die wanhopig zijn. En wanhopig zijn ze. Als kathoey (Thai: กะเทย) is er met piemel in Bangkok of Pattaya nog wel wat te verdienen, er zijn zat toeristen die speciaal daarvoor naar Thailand komen. Zonder kun je dat wel vergeten.

Thep opereert illegaal, is zijn licentie kwijt. Dat bleek ook uit de docu vier jaar geleden. Maar zoals met bijna alles in Thailand wordt er pas gehandhaafd als daar een dringende reden voor is. En blijkbaar heeft de politie belangrijker dingen te doen.

Op de manier opereren zoals hij doet is op geen enkele manier te verantwoorden. Geld is geen excuus om er slagerspraktijken op na te houden.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Wolfy_girl

Bericht door Wolfy_girl »

Voor mensen geinteresseert in meer leesvoer:

https://www.transgendermap.com/physical ... visit.html
Dit artikel zegt dat hij slechts een twee maand durende plastische chirurgie studie in New York heeft gevolgt. :o

"According to media sources, Thep Vechavisit "has no license to practice." However, he told the Sydney Morning Herald he "is a registered Thai doctor who did a two-month course in cosmetic surgery through New York University.""

Ook heeft hij schijnbaar toegegeven dat zijn operaties soms mis gaan:

"Dr Thep denied there had ever been complications with his patients. When challenged, he said one Australian woman had developed deep vein thrombosis after a tummy tuck. "There was a middle-aged Australian woman a few months ago and after the operation she would not get up and move, and she got the vein thrombosis," he said. "But that is all.""

https://www.bbc.com/news/world-asia-22815143
Dit artikel op BBC is ook interessant. Het valt me ook op dat zijn woorden nogal een ondertoon hebben van seks en prostitutie...

Dit citaat vind ik wel schokkend:

"By law the patient has to go to the psychiatrist first to make sure they are transsexual. That annoys me as I've been doing this for 25 years so I know a transsexual when I see one. I even went to the administrative court to try and change the rule - but I failed."

:roll:
Hormoonmeisje

Bericht door Hormoonmeisje »

Wolfy_girl schreef: 29 dec 2018, 01:34 Voor mensen geinteresseert in meer leesvoer:

https://www.transgendermap.com/physical ... visit.html
Dit artikel zegt dat hij slechts een twee maand durende plastische chirurgie studie in New York heeft gevolgt. :o

"According to media sources, Thep Vechavisit "has no license to practice." However, he told the Sydney Morning Herald he "is a registered Thai doctor who did a two-month course in cosmetic surgery through New York University.""

Ook heeft hij schijnbaar toegegeven dat zijn operaties soms mis gaan:

"Dr Thep denied there had ever been complications with his patients. When challenged, he said one Australian woman had developed deep vein thrombosis after a tummy tuck. "There was a middle-aged Australian woman a few months ago and after the operation she would not get up and move, and she got the vein thrombosis," he said. "But that is all.""

https://www.bbc.com/news/world-asia-22815143
Dit artikel op BBC is ook interessant. Het valt me ook op dat zijn woorden nogal een ondertoon hebben van seks en prostitutie...

Dit citaat vind ik wel schokkend:

"By law the patient has to go to the psychiatrist first to make sure they are transsexual. That annoys me as I've been doing this for 25 years so I know a transsexual when I see one. I even went to the administrative court to try and change the rule - but I failed."

:roll:
Er was eens een bekende kindermoord verdachte die zich door Thep wilde laten opereren zelfs.
John Mark Kar heette die.

Thep heeft daarna tegen de media zitten roddelen over die persoon, dus met vertrouwelijkheid van de patient neemt hij het ook niet serieus.

Je moet op zijn Facebook pagina eens kijken.

Tik op Facebook “ Pratunam Polyclinic “ in.

Daar zegt hij bijvoorbeeld :

I do one SRS per day. First come first served.

Precies alsof je een zak friet gaat halen bij een frituur dat nog 10 minuten open is. Zo behandelt hij de mensen.

Of die Thep normaal is heb ik ook mijn twijfels bij.

Ik heb er zelf contact mee gehad en zei hem dat iedereen in het westen hem als een horror dokter kent. Zijn antwoord daarop was : “ negative publicity is also publicity , ma’am. And impolite customer are sent away “

Dat rare uitstalraam ook.

Dat lijkend wel zo een big bazaar waar je in Turkije of Marokko een wandtapijt kan kopen. Alleen hangen er hier mensenlevens vanaf.

Die Thep heeft ze niet allemaal op een rij denk ik.
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.