De man in mij zegt: vet trampolines, salto's, andere rare stunts.
De vrouw in mij zegt: daar gaat mijn haar, straks breek je weer wat, je kan toch niet normaal doen!
Ik denk er nog even over na
Maar vind het sowieso een leuk idee!
Zal de poll invullen als ik besluit mee te willen
Toffe reacties allemaal, super!
Morgenavond zetten we de datum vast iig, met tijd enz. @Eva weet jij nog een leuk tentje waar we neer zouden kunnen strijken na het jumpen?
Ik denk aan Te Pas, vlakbij het Centraal Station. Daar zijn ze wel aan ons gewend van T-Amersfooort. Anders wordt het binnenstad. Gay café vindt niet iedereen geschikt, maar In den Grooten Slock is in mijn familie al sedert generaties bekend Betekent wel een wandeling naar het hart van de Keistad
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Bij mij gaat het er vooral om of ik mij na de operatie al veilig genoeg voel om druk te gaan springen. Als ik me goed voel, doe ik lekker mee. In principe mag ik volgens Chettawut's schema eind maart al weer alles doen, maar trampoline springen is dan wel weer wat anders dan joggen of zo
Daarom heb ik ook voor de mei data gekozen, geeft mij de meeste tijd om goed te genezen.
Eva schreef: 02 mar 2019, 14:02
Ik denk aan Te Pas, vlakbij het Centraal Station. Daar zijn ze wel aan ons gewend van T-Amersfooort. Anders wordt het binnenstad. Gay café vindt niet iedereen geschikt, maar In den Grooten Slock is in mijn familie al sedert generaties bekend Betekent wel een wandeling naar het hart van de Keistad
Te Pas geeft op de website gesloten aan, helaas. Vind ik inderdaad een leuke kroeg, of jullie moeten magische lijntjes hebben..?
LauraHeleneN schreef: 02 mar 2019, 16:42
Bij mij gaat het er vooral om of ik mij na de operatie al veilig genoeg voel om druk te gaan springen. Als ik me goed voel, doe ik lekker mee. In principe mag ik volgens Chettawut's schema eind maart al weer alles doen, maar trampoline springen is dan wel weer wat anders dan joggen of zo
Daarom heb ik ook voor de mei data gekozen, geeft mij de meeste tijd om goed te genezen.
Ja leuk idee en ook voor mij zoals Laura. We kijken wat mogelijk is, dus ik heb ook gekozen voor mei.
My Story Féj Hyacinthe - My life in Berlin
HRT Started 19-12-2017 SRS 14-01-2019 @ Dr. Chettawut
I feel so much more with my body after this operation, verry happy with the results and setisfection in feelings (: