Viel mij ook op.
Beetje jammer.
De Nijs was gewoon wat aankleding voor het programma.
In de media
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Re: In de media
Die uitzending van Paul de Leeuw verbaasde mij in positieve zin. Heel goed dat het nu ook eens over FTM ging. Dat was in het verleden wel anders in de media. Het was hoofdzakelijk MTF. Dat er ook mensen die geboren zijn als vrouw genderdysforie kunnen hebben leek niet te bestaan.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
NaomiClareNL
Koeweit arresteert 2 trans vrouwen in het kader van de moraliteitcampagne.
Met al mijn problemen heb ik dat probleem in ieder geval niet. Soms heeft het ook wel voordelen om in Nederland te wonen, hoe ondankbaar ik soms ook ben en loop te schelden en te vloeken op dit landje dat 1 breed en 2 lang is...
Met al mijn problemen heb ik dat probleem in ieder geval niet. Soms heeft het ook wel voordelen om in Nederland te wonen, hoe ondankbaar ik soms ook ben en loop te schelden en te vloeken op dit landje dat 1 breed en 2 lang is...
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
NaomiClareNL
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
Willy
NU zaterdag LIVE: debat met transgenders over acceptatie, discriminatie en worden wie je bent. Bijwonen? Meepraten? Reageer!
Ben benaderd door debatop2 (@debatop2), maar voor mij komt het debat te vroeg.
Heb even rust en geduld nodig.
Maar als je je aangesproken voelt, is het iets voor jou?
Liefs Willy
Ben benaderd door debatop2 (@debatop2), maar voor mij komt het debat te vroeg.
Heb even rust en geduld nodig.
Maar als je je aangesproken voelt, is het iets voor jou?
Liefs Willy
My life just out of the closet ...
-
Hexley
-
Merle
*zucht*
Nu baal ik dus echt wel een klein beetje van mezelf, hoor. Het debat lijkt me namelijk best wel leuk om aan mee te doen. Zeker ook omdat dit volgens mij echt een hele goede kans is om de positie van transgenders in Nederland te versterken. Alleen ben ik gewoon nog niet zo openlijk presenteerbaar op het moment. ^^;
Maar voor degene die wel gaan: echt ontzettend veel succes toegewenst! En bereid je goed voor, want in dit programma weten ze volgens mij altijd wel iemand met een ongenuanceerde mening neer te zetten.
Nu baal ik dus echt wel een klein beetje van mezelf, hoor. Het debat lijkt me namelijk best wel leuk om aan mee te doen. Zeker ook omdat dit volgens mij echt een hele goede kans is om de positie van transgenders in Nederland te versterken. Alleen ben ik gewoon nog niet zo openlijk presenteerbaar op het moment. ^^;
Maar voor degene die wel gaan: echt ontzettend veel succes toegewenst! En bereid je goed voor, want in dit programma weten ze volgens mij altijd wel iemand met een ongenuanceerde mening neer te zetten.
Met veel liefs,
Merle
Merle
-
Raisa
Ik heb geen tijd en heb ook geen zin om me weer voor gek te laten zetten.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Als we niet weer klapvee worden (zoals afgelopen zaterdag) ben ik best bereid, maar hun bereikbaarheid is wel minimaal...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Arike
Welke tijden gaat het om bij dat debatop2?
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"