Iedereen ziet wel eens beren. Het is de truc om het verschil tussen beren en echte problemen te zien. Meestal vallen dingen toch best mee.
Ik moet waarschijnlijk nog een maand of 2. De Balance opleiding is pas eind juni en daarna moet ik nog een tijdje wachten voor ik die video kan opnemen omdat ik de nieuwe release uit mijn hoofd moet leren. Komt goed. Voor ik het weet is die tijd voorbij gevlogen.
Haar (FtM)
-
Tyler
-
Antonnie
Re: Haar (FtM)
ga in de kerstvakantie mijn haar ook anders doen. Wil het eindelijk ook korter hebben nouja eignelijk al heel lang maar ga het nu echt doen.
zit ook te twijfelen aan een bieber achtig kapsel
neem aan dat je inmiddels al je haar hebt geknipt
zit ook te twijfelen aan een bieber achtig kapsel
neem aan dat je inmiddels al je haar hebt geknipt
-
Aris
heb het vorige week in model laten knippen, is half lang, zeg maar schouderbladen lengte.
begin best wel wat kalend te worden
en heb niet altijd zin om een pruik op te zetten, heb dus 1 kleine extension bovenop om dat te bedekken, en heb een lange gekozen voor de zijkanten, om het ongelijk te krijgen, die is aubergine-paars met zwart, valt alleen op in zonlicht.
vind ik zelf wel leuk
begin best wel wat kalend te worden
vind ik zelf wel leuk
-
Figó
Ik had vroeger altijd lang haar maar toch had ik daar altijd een hekel aan. Toen durfde ik mijn haren nog niet kort te knippen. Op een dag was ik het zo zat dat ik het zelf kort knipte in de douche, en daarna met een tondeuse gelijk geschoren. Toen had ik 1 pluk van voren langer gelaten. Iedereen vroeg steeds of ik er spijt van had, maar dat had ik niet! Ik heb het daarna toch wel langer laten groeien, maar nu heb ik het definitief kort. Ik heb heel veel krulletjes dus dat vind ik sowieso irritant. Ik heb alleen boven op m'n hoofd m'n haar iets langer, de zijkanten en achterkant zijn gewoon gemillimeterd. Ik hoor er niemand over! Eerst dacht ik dat iedereen het vreselijk zou vinden maar zelfs mijn oma vind het me staan en ze is helemaal geen fan van kort haar bij 'vrouwen' if you know what I mean :p
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
http://www.gender-idee.nl
-
Kilian
ik had tot mn 14e lang haar, toen heb ik het eerst laten knippen tot op mn schouders (en dan wel een beetje woest gedaan )
nu is mn haar tot op mn kaken ongeveer. heb ook wel heel kort haar gehad maar door de vorm van mn hoofd lijk ik dan nog meer op een meisje ,
en aangezien dit mij het meest op een jonge doet laten lijken vind ik het wel best, beetje gel in smorgens en klaar
nu is mn haar tot op mn kaken ongeveer. heb ook wel heel kort haar gehad maar door de vorm van mn hoofd lijk ik dan nog meer op een meisje ,
en aangezien dit mij het meest op een jonge doet laten lijken vind ik het wel best, beetje gel in smorgens en klaar
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Antonnie
TKD_Kill ik vind je zeker wel op een jongen lijken zo 
ik ga ook eindeljk mijn haar knippen, vind het wel spannend maar moet nog even wachten tot alle drukte op school af is gelopen
in de kerstvakantie gaat er een heel stuk af
ik ga ook eindeljk mijn haar knippen, vind het wel spannend maar moet nog even wachten tot alle drukte op school af is gelopen
in de kerstvakantie gaat er een heel stuk af
-
Minne
Vorig jaar heb ik m'n haar afgeknipt maar het stond me niet echt, het past gewoon niet bij de vorm van m'n gezicht ofzo. En ik miste m'n lange haar ook, dus nu laat ik het weer groeien, gelukkig groeit het behoorlijk hard en het is alweer een aardig stuk over m'n schouders. Het helpt niet echt met het passabel zijn, natuurlijk, maar ik vind lang haar bij jongens nu eenmaal heel mooi dus ik wil het zelf ook graag hebben. Plus, ik draag het meestal in een lage staart, en dan ziet het er nog wel een beetje jongensachtig uit 
-
Kilian
dank je annemarie
de meeste mensen twijfelen of ik jonge of meisje ben maar dat is altijd beter dan dat ze zeker zijn dat ik een meisje ben
sietse: ja bij sommige mensen, ook bij jongens, staat kort haar gewoon niet zolang je er maar blij mee bent
sietse: ja bij sommige mensen, ook bij jongens, staat kort haar gewoon niet zolang je er maar blij mee bent
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
KarenTS
gisteren naar de kapper geweest,puntjes laten bijknippen en m'n pony weer wat korter,want die hing voor m'n ogen. Heb nu fijn lang haar tot net op m'n schouders 
-
Jurian
Liefste wil ik mijn haren zo kort mogelijk...maar meestal wel in leuk stoer gedurfde model!
Vaak weten mensen daardoor niet of nu een meid of jongen ben maar ligt beetje ook aan wat ik aan heb
maar eigelijk boeit mij dat niet zo... al vinden mijn vrienden maar raar en gek dat mensen t niet kunnen zien
maar ik denk dat ze mijn nog niet goed genoeg kennen op dat gebied.
Vaak weten mensen daardoor niet of nu een meid of jongen ben maar ligt beetje ook aan wat ik aan heb
maar eigelijk boeit mij dat niet zo... al vinden mijn vrienden maar raar en gek dat mensen t niet kunnen zien
maar ik denk dat ze mijn nog niet goed genoeg kennen op dat gebied.
Maak het onmogelijke, mogelijk!!!