Soms had ik periodes van jurkjes maar meestal shopte ik op de jongensafdeling.
Hier had ik, en mijn omgeving, nooit last van, maar laatste tijd begin ik me steeds meer te ergeren aan mijn borsten.
Ik ben momenteel wat zwaarder en mijn borsten zijn daardoor ook groter. Omdat ik er zo mee in de knoop zat, en me al jaren afvraag waar ik val op de schaal tussen "man" en "vrouw" heb ik vorige week mijn eerste binder gekocht.
En al het getob stopte, heel even, omdat het plaatje in mijn hoofd ineens klopte met wat ik zag toen ik naar beneden keek.
De reden dat ik op dit forum zit is niet zo zeer om een hokje te vinden waar ik in pas maar meer omdat ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een praktiach probleem.
De binder... ik heb een goede binder, maakt mijn borst erg plat maar is daardoor niet super comfortabel.
En omdat ik voor mezelf ook geen 100% platte borst hoef om me meer mezelf te voelen hoop ik eigenlijk dat er een comfortabelere oplossing is in de vorm van een sportbh die de boel lekker plat drukt
Alleen wèlke?!
Online zie je zóveel maar de meeste lijken erop gericht juist wél mooie ronde borsten te houden.
Ik kan me voorstellen dat sommige van jullie, voordat je de stap maakte naar de binder eerst geëxperimenteerd hebben met sportbeha's.
Dus als iemand tips heeft??
Groetjes,
Bo
P.s. ergens ben ik natuurlijk wel op zoek naar dat eeuwige hokje dus hang niet alleen voor die bh hier rond