Ik wou graag mensen hun ervaringen horen bij zowel T-Cendent als bij Genderteam Zuid-Nederland.
De reden dat ik dit vraag is omdat ik nog zit te twijfelen over welke genderpoli ik naar verwezen wil worden. Aan de ene kant heb ik goede dingen gehoord over Genderteam ZN, maar de wachtlijst is daar 12 maanden. Aan de andere kant is de wachtlijst van T-Cendent 6 maanden, maar heb ik juist amper ervaringen over T-Cendent gehoord. Hierom zou ik dus graag weten hoe bijvoorbeeld de trajecten van de twee generpolis verlopen, hoe jullie de zorg hebben ervaren, etc.
Ik heb mij laten verwezen naar T-cendent in mei 2019, hele fijne ervaringen, en alleen maar positieve berichten over T-cendent gehoord. Fijne vind ik dat de gesprekken via skype gaan en paar keer per jaar fysiek. Hierdoor kan je heel makkelijk vrij snel afspraken inplannen. Ik ben heel blij met het persoonlijk contact, vaste contact persoon en snel contact. Hierdoor heb ik in november 2019 mijn paspoort kunnen aanpassen, en in januari 2020 kunnen starten met hormonen en nu op dit moment bezig met planning van operaties... Naar mijn inschatting denk ik dat ik in februai 2021 klaar ben. Super snel en super fijne begeleiding. Ik ben blij dat ik deze keus gemaakt heb:)
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief!
Waar je wel opletten bij T-Cedent is dat je een restitutie polis hebt...anders kan je voor onaangename verrassingen komen te staan.
Mijn partner is bij T-Cedent op de lijst maar haar wel voor bepaalde dingen gewaarschuwd want Tanja (ver)oordeelt zeer snel en dat heeft mij ontzettend tegen gewerkt in mijn latere traject bij Stepwork.
Daar kwam ik terecht omdat haar PIG avontuur met een behoorlijke dreun ten einde kwam en ik ineens zonder behandeling kwam te zitten.
Kortom ik hou haar traject aldaar nauwlettend in de gaten.
ha. er staat veel over het avontuur op dit forum en op internet als ik goed begrijp waar het over gaat .
'Tanja Schouten' (of gewoon 'tanja' als zoekterm gebruiken levert veel info.
Als ik het goed begrijp werkte Tanja eerst als psycholoog bij een organisatie die failliet is verklaard.
Heel kort gezegd.
Vethrvolnir schreef: 26 jun 2020, 12:48
ha. er staat veel over het avontuur op dit forum en op internet als ik goed begrijp waar het over gaat .
'Tanja Schouten' (of gewoon 'tanja' als zoekterm gebruiken levert veel info.
Als ik het goed begrijp werkte Tanja eerst als psycholoog bij een organisatie die failliet is verklaard.
Heel kort gezegd.
Ja als je goed zoekt vind je ook nog een kranten artikel waar ik ook naast andere slachtoffers mijn verhaal doe.
Dankzij dat avontuur kwam mijn transitie op 8 maanden vertraging te staan en de start van hormonen met meer dan een half jaar uitstel.
Heb wel geleerd beter naar mijn onderbuik gevoel te luisteren na dit gebeuren.
Dus ik blijf erg de boel monitoren als mijn partner bij haar gaat beginnen, ik wil niet dat haar hetzelfde overkomt als ik heb meegemaakt.