ik heb een beetje een probleem ik wil zo graag van mijn bos haar af, en wilde het eigenlijk in de kerstvakantie gaan afknippen omdat ik er zelf nog aan wilde wennen en het niet meteen aan de hele wereld te laten zien. Maar wil het eigenlijk zo graag op dit moment maar vind het een beetje eng als ik opeens kort haar heb op school en op mijn muziek optreden van volgende week :S
Ik weet het niet wat ik moet doen, en heb het idee dat ik het nu wil maar vind het lastig om wat mijn familie en vrienden en mensen die ik niet ken er van denken.
Zal ik wachten?
nu knippen
-
Merel77
Re: nu knippen
Wat weerhoudt je er van?
Iedereen die van stijl veranderd loopt ff in de kijker. Zelfs als je van hippie/alto o.i.d. naar normaal gaat.
Iedereen die van stijl veranderd loopt ff in de kijker. Zelfs als je van hippie/alto o.i.d. naar normaal gaat.
-
Antonnie
ja ik weet het niet :S
miss moet ik eht ook maar gewoon doen,
miss moet ik eht ook maar gewoon doen,
-
Antonnie
reacties van andere mensen denk ik
-
Arike
Gaat er vooral om hoe je het brengt en wat je uitstraalt.
Doe bij wijze van spreken alsof het net zo normaal is als een nieuw paar schoenen
Doe bij wijze van spreken alsof het net zo normaal is als een nieuw paar schoenen
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Holden
Als je een nieuw kapsel wil dan moet je dat vooral doen
. Niet te druk maken over wat anderen er van gaan denken - je moet doen waar jij blij/gelukkig van wordt, als dat korter haar is dan is het jouw keuze om dat kort te laten knippen.
In het begin is een nieuw/ander kapsel altijd wel ff wennen, en als je er niet blij mee bent dan komt het ook wel goed - haar groeit weer terug
.
Zoals Arike ook zegt: Het gaat idd om hoe jij het brengt en wat jij zelf uitstraalt.
Succes iig.
In het begin is een nieuw/ander kapsel altijd wel ff wennen, en als je er niet blij mee bent dan komt het ook wel goed - haar groeit weer terug
Zoals Arike ook zegt: Het gaat idd om hoe jij het brengt en wat jij zelf uitstraalt.
Succes iig.
-
Fay
Overleg even met de kapster, begin met korter knippen, in fasen, niet meteen alles eraf, wen je aan het gevoel en weet je in stapjes of je het werkelijk wilt, en je gevoel volgen daarin 
btw, mening van omgeving versus wat je zelf wilt, kennen we denk ik allemaal wel

Joyy
btw, mening van omgeving versus wat je zelf wilt, kennen we denk ik allemaal wel
Joyy
-
Daniel
Ik heb het in een keer afgeknipt en k had het vrij lang.Ik kreeg hele gemengde reacties, de een vind het super de ander vind het lelijk. Sommigen vragen waarom ik het heb gedaan en dan zei ik gewoon dat ik het mooi vind, en als zij het niet mooi vonden zei ik iets van "smaken verschillen" of "niet iedereen kan hetzelfde zijn, he" Dan is het gauw over.
En het maakt niet uit wat je met je haar doet, er is áltijd wel iemand met commentaar of kritiek xD
Succes iig!
En het maakt niet uit wat je met je haar doet, er is áltijd wel iemand met commentaar of kritiek xD
Succes iig!
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
Antonnie
ja ik heb besloten om het gewoon te doen en ga kijken of het morgen lukt en of ik een afspraak kan maken
-
Antonnie
YES het is eraf
korter geworden dan ik had gedacht maar ben er vet blij mee