Relatie tijdens verandering

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Relatie tijdens verandering

Bericht door Eva »

Dapper, Holden. Zowel van je partner als van jou. Ik bewonder dat!
Zou het kunnen dat jullie gewoon van elkaar houden?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Daniel

Bericht door Daniel »

Heel knap van je Holden! Ik hoop dat het nog lang goed gaat! =D

Mijn vriendje en ik hebben afgesproken dat we bij elkaar blijven zolang het voor ons beiden nog juist voelt.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Arike

Bericht door Arike »

Heel mooi dat jullie dat zo kunnen voortzetten, Holden
En hopelijk nog heel lang!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Holden

Bericht door Holden »

EvaVanA schreef:Dapper, Holden. Zowel van je partner als van jou. Ik bewonder dat!
Zou het kunnen dat jullie gewoon van elkaar houden?
Ja, dat denk ik ook ;-). En ik ben ook een romanticus dus ik denk dan ook heel vaak "liefde overwint alles". Nu maar kijken of dat ook waar is.
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Bij ons lukte dat in elk geval wel :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Fay

Bericht door Fay »

Dat je je opvattingen over een relatie tijdens, nog eens onder de loep neemt en concludeerd, waarom eigenlijk niet,waarom zou je nie open stellen voor een relatie , je zou nog eens heel wat kunnen missen, dus, hier en nu, why not, lesson learned , ga het eens laten bezinken:)

Joyy
dennirl

Bericht door dennirl »

Ik heb 2 jaar een super lief leuk vriendinnetje gehad, ik ging toen net naar Amerika om daar te studeren.
de eerste 6 maand was ik alleen daar en zei in Nederland, daar is mijn "vrouwelijkheid" als een gek naar boven gekomen.
dus met haar over gepraat en zei vond dat heel moeilijk, maar wou alsnog naar LA voor mij komen.
daar steunde ze me heel erg, omdat ze wel weet dat het iets is waar ik zelf niet voor kies.
3 maand samen in LA gewoont, toen zijn we beide terug gegaan omdat het allemaal wel heel moeilijk was voor haar en mij.
en nu na 2 maand in Nederland is het 2 weken geleden uit gegaan.
maar we zijn nog wel beste vrienden!

soms is iets beter dan niets.
ik mis haar enorm,
maar ben blij dat ik nu kan expirimenteren mezelf en haar er niet bij kwets.

bij mijn relatie was/is communicatie/praten heel belangrijk geweest.
Aris

Bericht door Aris »

dacht een hele goede begrijpende relatie te hebben.
Die is eergisteren ten einde gekomen :(
Niet echt duidelijk waar het aan lag, ze kwam op de koffie en naar de kerstboom en versiering kijken, op de bank zeg ze ik wil ff babbelen.....het is uit ....
Speelt veel meer, maar een van haar opmerkingen is dat ze er niet tegen kan dat andere mensen het raar vinden !! dus NIET zij zelf.
Op straat loop ik zelden als vrouw, heb wel bijna altijd nagellak en beetje eyeliner, maar ja dat hebben mijn zoons ook !!!
en dat doe ik al vele jaren trouwens

Kort om dat mensen een opmerking maken over mijn eyeliner en nagellak was voor haar al een goede rede.
Heb ik me dus toch mooi op verkeken die relatie.
dus ik heb ff hele fijne week en kerst vooruitzichten, had veel gepland samen komende weken :(
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Jake

Bericht door Jake »

Heel veel sterkte Aris. Wat jammer dat zij zich zoveel van anderen aantrekt dat ze jou erdoor laat lopen.

Misschien dat je tijdens de kerst nog iets leuks kun doen met je zoons?
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Hoi Aris, het spijt me zeer voor je. Gelukkig heb je liefdevolle kinderen en een brede vriendenkring, ik hoop dat je daar tussen een troostende schouder (of meerdere) zal vinden.

Een beetje hersenspinselen... Het lijkt me dat partners of meteen aangeven het wel of niet te zullen of kunnen accepteren of dat ze hardop zeggen het een tijdje aan te zien vooraleer ze besluiten wat te doen maar altijd zal de nieuw ontstane verhouding in hun relatie tijd nodig hebben om volledig in te dalen lijkt me.
Wellicht vanwege schaamte- en/of schuldgevoelens of uit liefde en niet willen kwetsen - misschien zelfs spelend met de gedachte dat een kans op herstel van de relatie in de toekomst niet uitgesloten is - komt men soms met een 'smoesje' op de proppen als ze weten of denken het toch niet aan te kunnen cq te willen. Ik weet ook niet of we wel blij zouden zijn als iemand direkt is en zegt waarop het staat. Al zou dat wel meer duidelijkheid verschaffen waardoor je dat boek ondanks het verdriet kan sluiten en het volgende open kan slaan als men weer openstaat voor iets nieuws.

Ondanks alles wens ik je toch alvast fijne feestdagen, Aris. Een dooddoener, dat weet ik, maar probeer er nog wat van te maken.

Liefs Daniela