Zo af en toe heb je van die dingen die het niet waard zijn om een nieuw topic te starten maar die ook niet ergens anders onder vallen. Daarvoor dus het "En hoe was jouw dag." Topic.
Mijn dag was goed, Werd via facebook gevraagt voor een kop thee. Had ruim de tijd om mezelf in elkaar te zetten en om me op te maken. Was erg tevreden met mijn make-up, heb weer wat nieuwe stunts geprobeert.
Had gister een paar laarzen gekocht die niet goed waren en heb die onderweg geruild, heb nu andere die op het tweede gezicht eigenlijk erg leuk zijn. Moest een bonnetje voorzien van mijn naam en een handtekening. Dat was voor het eerst dat ik mijn gekozen naam op papier gebruikte, best wel een appart moment.
Op de thee was het gezelig en ik ben via een omweg naar huis gelopen. De hele dag met rust gelaten.
Verder nog een beetje gesurft en wat achterstallig onderhoud aan van alles en nogwat..
Ik was vandaag blij met mij uiterlijk en ik kon de dingen die me niet zo bevallen aan mijn uiterlijk erg goed hebben. Toch even een momentje genomen waarop ik mij besefte hoeveel ik al bereikt heb. Ik heb me een beeld gevormd hoe ik er over anderhalf jaar uit kan zien. Ik verheug me op de toekomst en dat is nieuw.
Levendula
En hoe was Jouw dag?
En hoe was jouw dag?
-
Barbarella
En hoe was jouw dag?
Na mij de zondvloed!
-
Fay
Re: En hoe was jouw dag?
Hoe dagen uren minuten enorm kunnen verschillen, van diepe dalen, naar euforie, en weeer terug met een algeheel gevoel van, wat heeft het toch allemaal voor zin, onbestemd
Ok, sinds ik het open heb gegooid komen er allerlei gevoelens los en ik weet er nog nie goed raad mee,te handelen, ja het is goed, ja het is ook beangstigend, nee het bevalt me niet, maar alles is beter dan terug naar oude leven,leven van absoluut niet voelen, zou niet eens meer kunnen
'
Wat ik overwegend in mijn achterhoofd heb: Hang in There' onderga het, signaleer it, laat het zijn wat het is, en dat lijkt te helpen
Joyy
Ok, sinds ik het open heb gegooid komen er allerlei gevoelens los en ik weet er nog nie goed raad mee,te handelen, ja het is goed, ja het is ook beangstigend, nee het bevalt me niet, maar alles is beter dan terug naar oude leven,leven van absoluut niet voelen, zou niet eens meer kunnen
'
Wat ik overwegend in mijn achterhoofd heb: Hang in There' onderga het, signaleer it, laat het zijn wat het is, en dat lijkt te helpen
Joyy
-
Jasper
mijn dag gisteren was goed! We hebben 's-ochtends sinterklaas gevierd op de dagbesteding en 's-avonds met onze eigen groep + assistenten ook nog een keer. Was leuk, goede sfeer, leuke surprises en gedichten! Overigens weten alleen de assistenten van mijn genderdysforie, mijn huisgenoten weten van niks en dat laat ik zo. Als ik het hier zou vertellen, weet in een mum van tijd het hele dorp het. Bovendien, het gaat een ander niks aan wat ik wel of niet in mijn broek heb!
wat de moeite waard is is de moeite waard
-
mick1984
vandaag weer uit de kast gekomen met dat ik wil leven al man aan 2 collega's.
Het was neit helemaal de bedoeling.. maar we zaten beetje te kletsen en na te tafelen vanavond op me werk.. en zoals altijd beetje plagen en grapjes na eelkaar en ook serieuse gesprekken
Naja opeens zei een collega en ze bedoelde eht als grapje maar kwam bij mij hard aan.. ze zie o je bent me type niet .. je hebt borsten en geen ding beneden enzo. Toen werd ik emo..
zo emo dat het er uit kwam.. ik ging het vertellen aan hun wat er was.. want ze voelde zich allebei schuldig.. ben namelijk weleens vaker gevoelig.. Ze reageerde heel open.. echt cool.
Het was neit helemaal de bedoeling.. maar we zaten beetje te kletsen en na te tafelen vanavond op me werk.. en zoals altijd beetje plagen en grapjes na eelkaar en ook serieuse gesprekken
Naja opeens zei een collega en ze bedoelde eht als grapje maar kwam bij mij hard aan.. ze zie o je bent me type niet .. je hebt borsten en geen ding beneden enzo. Toen werd ik emo..
zo emo dat het er uit kwam.. ik ging het vertellen aan hun wat er was.. want ze voelde zich allebei schuldig.. ben namelijk weleens vaker gevoelig.. Ze reageerde heel open.. echt cool.
-
Laurens2
Wat goed dat je het verteld hebt, dan kunnen zij er ook meer rekening mee houden en weten ze dat je niet gediend bent van zo'n grapjes. Hebben jullie het erna nog veel over gehad? Ik bedoel, ze zullen ook wel vragen hebben gehad.mick1984 schreef:vandaag weer uit de kast gekomen met dat ik wil leven al man aan 2 collega's.
In ieder geval kun je die mensen weer wegstrepen van de lijst wie je het nog moet vertellen.
-
mick1984
we hebben het er wel ff over gehad daarna.. ze zinjn der wel open over gelukkig.. dus als al me collega's zo reageren hoef ik voor me baan denk niet te vrezen.
-
Harro
Ben blij voor je Mick. Goed dat je jouw persoonlijke verhaal met hen gedeeld hebt. Fijn dat ze het zo positief oppakten. Ik kan me voorstellen dat het een geruststelling is en jou sterker maakt
-
Fay
Dat je mooi opgemaakt, nagels gelakt, kleding vrij neutraal, oud en nieuw viert , tegen een goeie zoniet beste vriend aanhangt op de bank, en er een meisje komt vragen hoe lang wij al verkering hebben, ik antwoord geef - 2 jaar, meligheid maar bass-stem en het meisje even verbouwereerd en verward excuses aanbied omat ze nie wist dat ik.. etc
Deed mij iig goed, de vriend moest even wennen
made my day:)
Joyy
Deed mij iig goed, de vriend moest even wennen
made my day:)
Joyy
-
Jannet V
Mick, wat mooi, ik zit met tranen in m'n ogen. Ooit komt alles goed. Echt waar!
Liefs Jannet
Liefs Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
mick1984
net terug van vakantie/skitraining in oostenrijk... super tijd gehad.,. en heb nu eindelijk me (hoofd)trainers gezegt over me gender... en ze reageerde heelmopen en keken niet gek op.. en kan altijd bij ze terecht.. tof he