Games

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anthony

Re: Games

Bericht door Anthony »

Ik speel op dit moment veel pc games (sims3, euro truck simulator, gw2 en skyrim). Verder speel ik op de Xbox360 Assassins Creed, fable 3 en (als het kan) Halo Reach. Helaas heeft de Xbox een hekel aan mij omdat hij al meerdere keren mijn harde schijf heeft gewist. (Ondanks dat mircosoft geen fouten heeft kunnen ontdekken). Waardoor ik spelletjes opnieuw kan blijven beginnen. :/ En als ik mij echt verveel pak ik de Sega Megadrive om Sonic, pacman of the lionking te spelen. :D
Afbeelding

Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
TheGirl

Bericht door TheGirl »

Holden schreef:Als ik eindelijk wat tijd over heb speel ik meestal WoW (heb een Dranei Hunter als main). Heb er de laatste tijd niet heel veel mee gedaan - vind sowieso dat het sinds Burning Crusade achteruit is gegaan. Ben bezig geweest met Mists of Panderia maar ik vind het wel tegenvallen - redelijk saai eigenlijk...

Anders speel ik een beetje met de PS2 (echt oud dat ding!).

Heb wel interrese voor een xbox of een ps3, maar ik weet dat ik na een paar maandjes er weer klaar mee ben..
Kijk als je PS3 of Xbox zoekt bij web game winkel voor 2e hands. Drop uitgekeken verkoop je die were san ze terug.
If your looking for a ps3 or Xbox look for a used one at a gamestore. Sorry phone wants me to use English autocorrect messes up Dutch.
TheGirl

Bericht door TheGirl »

Onze guild heeft nu ook een forum. Zelfde software als dit forum, echter YouTube filmpjes insluiten werkt niet is wel feakticeerd .
Laurens2

Bericht door Laurens2 »

TheGirl schreef:Onze guild heeft nu ook een forum. Zelfde software als dit forum, echter YouTube filmpjes insluiten werkt niet is wel feakticeerd .
Bij welk spel zit je guild? Zal wel Guild wars zijn denk ik maar kan natuurlijk ook WoW zijn of iets anders. Mag ik jullie site eens zien (puur uit interesse)? Ik zat vroeger in een Call of Duty 2 clan, the fury clan. Ik durfde nooit te zeggen dat ik een meisje was en zei dus maar niks. Had wel de meeste kills altijd :) Maar dat had er mee te maken dat de rest niet zo goed was.

Ben vandaag naar de Media Markt gegaan en heb een Wii gekocht. Nee niet de U-versie, maar de oude. Die voldoet ook aan mijn wensen en is stukken goedkoper. Inclusief 2 geweldige co-op platvormers, Mario en Rayman origins :)
Aris

Bericht door Aris »

mijn games op het moment ; Skyrim, Stalker,Fall Out, Dragonage, MOH, COD , Sniper elite, en nog wat andere dingen tussendoor alles op PC trouwens
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Dorotka

Bericht door Dorotka »

Quake 3 Arena is mijn oud favoriet en Rohan Blood Feud - toen ik verveel me. Dat is vaak in winter.
MichelleH

Bericht door MichelleH »

Als ik wat tijd heb, ben ik vooral bezig met FSX.
TheGirl

Bericht door TheGirl »

Laurens schreef:
TheGirl schreef:Onze guild heeft nu ook een forum. Zelfde software als dit forum, echter YouTube filmpjes insluiten werkt niet is wel feakticeerd .
Bij welk spel zit je guild? Zal wel Guild wars zijn denk ik maar kan natuurlijk ook WoW zijn of iets anders. Mag ik jullie site eens zien (puur uit interesse)? Ik zat vroeger in een Call of Duty 2 clan, the fury clan. Ik durfde nooit te zeggen dat ik een meisje was en zei dus maar niks. Had wel de meeste kills altijd :) Maar dat had er mee te maken dat de rest niet zo goed was.

Ben vandaag naar de Media Markt gegaan en heb een Wii gekocht. Nee niet de U-versie, maar de oude. Die voldoet ook aan mijn wensen en is stukken goedkoper. Inclusief 2 geweldige co-op platvormers, Mario en Rayman origins :)
Stuur je binnenkort PM.
Jake

Bericht door Jake »

Ik speel van alles en nog wat, maar het meeste: Need for Speed, Battlefield 3, Call Of Duty, Guitar Hero, Silent Hill, Saints Row, Grand Theft Auto en Stalker. Allemaal voor de pc trouwens, want met een controller duurt het een uur om m'n wapen op een mannetje te richten.
Laurens2

Bericht door Laurens2 »

Afbeelding