haar tips !
-
Nadine84
Re: haar tips !
haha kan gebeuren levendula 
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.
verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
X Nadine.
-
Kim-NL
Finasteride is echt THA BOMB. Mijn vader en tweeling broer zijn allebei flink kalend en bij mij begon het ook... ik slik nu iets meer dan 2 maanden finasteride en mijn (minimale) inhammen zijn praktisch verdwenen, mijn haar is voller geworden en groeit super snel. Het wordt niet vergoed, en kost je daarom maandelijks (30 tabletten per doosje) 50 euro. Dat is een beetje jammer, maar het zeker waard.
X Kim
X Kim
-
Nadine84
oke , en waar raad je het mij aan om te bestellen ? ik vond namenlijk alleen dure websites vanaf 75 euro ongeveer , dat is een beetje duur
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.
X Nadine.
X Nadine.
-
Venka
Je kan het gewoon op recept krijgen van je huisarts.
Maar wat is het verschil dan tussen finasteride en androcur zijn toch allebei androgene medicatie.
Maar wat is het verschil dan tussen finasteride en androcur zijn toch allebei androgene medicatie.
-
Arike
5 mg tabletten op recept van de huisarts worden wel vergoed. Deze chop je in kwarten en dan neem je per dag een kwart tablet.Kim-NL schreef:Finasteride is echt THA BOMB. Mijn vader en tweeling broer zijn allebei flink kalend en bij mij begon het ook... ik slik nu iets meer dan 2 maanden finasteride en mijn (minimale) inhammen zijn praktisch verdwenen, mijn haar is voller geworden en groeit super snel. Het wordt niet vergoed, en kost je daarom maandelijks (30 tabletten per doosje) 50 euro. Dat is een beetje jammer, maar het zeker waard.
X Kim
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Arike
finasteride is een dihydrotestosteron(DHT)-blokker en daarom effectiever tegen haarverlies dan androcurAafke schreef:Je kan het gewoon op recept krijgen van je huisarts.
-
Venka
Ik ben nog niet overtuigd,Androcur remt de aanmaak af van testosteron,DHT word gemaakt uit testosteron. Finasteride remt de aanmaak van DHT uit testosteron.Volgens mij komt het toch op hetzelfde neer.Het zijn beide anti-androgeen medicatie en het VU schrijft toch ook androcur voor.Als ik de bijsluiter lees zijn de bijwerkingen nagenoeg hetzelfde en de dosis androcur ligt hoger dan dat van finasteride.Zoals ik het lees is de werkzame stof anders.Correct me if i,m wrong
Gaat haar sneller groeien onder invloed van finasteride zoals Kim beweert,dat lijkt mij sterk.Haar groei staat toch onder invloed van erfelijkheid en niet door externe factoren.
Gaat haar sneller groeien onder invloed van finasteride zoals Kim beweert,dat lijkt mij sterk.Haar groei staat toch onder invloed van erfelijkheid en niet door externe factoren.
-
Arike
belangrijkste punt is dat je altijd wat testosteron productie overhoudt in je lichaam, bij androcur gebruik, maar ook bij srs.
en zolang je testosteron hebt kan dat omgezet worden in DHT. en juist die DHT zorgt voor haarverlies.
maar om je algemene testosteron niveau te verlagen is juist finasteride minder geschikt, dus het beste beide in aanvulling op elkaar gebruiken
en zolang je testosteron hebt kan dat omgezet worden in DHT. en juist die DHT zorgt voor haarverlies.
maar om je algemene testosteron niveau te verlagen is juist finasteride minder geschikt, dus het beste beide in aanvulling op elkaar gebruiken
-
MichelleH
Ik betaal voor 90 tabletten Finasteride Mylan van 1 mg op recept van de huisarts € 109,43. Propecia is iets duurder.Kim-NL schreef:Finasteride is echt THA BOMB. Mijn vader en tweeling broer zijn allebei flink kalend en bij mij begon het ook... ik slik nu iets meer dan 2 maanden finasteride en mijn (minimale) inhammen zijn praktisch verdwenen, mijn haar is voller geworden en groeit super snel. Het wordt niet vergoed, en kost je daarom maandelijks (30 tabletten per doosje) 50 euro. Dat is een beetje jammer, maar het zeker waard.
Ik gebruik het nu zo'n anderhalf jaar. Ik ben er eigenlijk een paar jaar te laat mee begonnen, dus het is bij mij om te voorkomen dat er bovenop niets zou overblijven. Mijn haar is er niet sneller door gaan groeien. Er is wel wat haar teruggekomen, maar niet heel veel meer.
-
Jessy
Klopt. Wat wel zo is, is dat een slechte gezondheid of een vitaminentekort de haargroei kan vertragen. Op je voeding letten is dus wel aan te raden als je mooi en gezond haar wil hebben.Aafke schreef:Gaat haar sneller groeien onder invloed van finasteride zoals Kim beweert,dat lijkt mij sterk.Haar groei staat toch onder invloed van erfelijkheid en niet door externe factoren.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.