Nieuwe chat! Zie dit topic.

T-Breda in mei 2022

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T-Breda in mei 2022

Bericht door Eva »

______________________________________________________________________________________



Vrijdag 20 mei naar SamSam!

Heerlijk, komende vrijdag zijn we weer in Breda. Zin om eens wat meer van Breda te zien? Laat je eens rondleiden door die prachtige stad, klik hier...
Het startpunt is aan de ene kant van de Grote Markt, aan het andere eind vind je SamSam; er tussenin talloze eetgelegenheden. En om een uur of zeven tref je dan Emma & Eva aan de grote tafel van SamSam, waar ze je overigens ook kunnen voorzien van smakelijke hapjes.

Vooraf aanmelden?
Nee hoor, iedereen is gewoon welkom en er is ruimte genoeg.

Waar en hoe?
We zitten bij SamSam in een heel gewoon café, waar ook andere mensen komen. Gewone mensen zou je kunnen zeggen, maar dat zijn we uiteindelijk zelf ook. Zo'n avond draagt zowel bij aan emancipatie van transgender mensen als aan acceptatie door de rest van de wereld.
Bij SamSam wordt soms geen bon gemaakt per persoon, maar op de tafel. Onthoud dus wat je gedronken hebt en reken dat bij vertrek af.

Kom je voor het eerst?
Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kleed je zoals je je het prettigst voelt. Onze openbare bijeenkomsten zijn echt openbaar, dus met erg opvallende kleding val je al snel erg uit de toon.
Ben je er nog niet aan toe om als het wensgeslacht over straat te gaan? Geen probleem, je bent ook gewoon welkom in je 'oude kloffie'.

Partners of betrokkenen ook welkom?
Absoluut! De T-avonden zijn al meer dan 10 jaren een vertrouwde plek waar partners en direct betrokkenen contact met elkaar kunnen vinden. Begrip kunnen vinden. Hun komst wordt gewaardeerd.

SamSam aan de Grote Markt 2 is te voet goed te bereiken vanaf Station Breda, of eventueel per bus vanaf de haltes Vlaszak of Centrum.
Parkeren kan in parkeergarage De Barones of op parkeerterrein Beyerd/Vlaszak, allebei 24/7 geopend..

Hoe laat? Hoe vroeg?
Als vanouds zijn wij er vanaf een uur of zeven ('s avonds ja) en blijven tot een uur of twaalf.

Tot vrijdag, de 20e!

Hartelijks,
Emma & Eva
T-Breda
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Nilas
Berichten: 73
Lid geworden op: 23 apr 2019, 22:16
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem
Locatie: Brabant

Re: T-Breda in mei 2022

Bericht door Nilas »

Ik ga heel erg m'n best doen om te komen vanavond, maar ik heb een geweldige stagemogelijkheid in m'n schoot geworpen gekregen, waar ik vandaag mijn sollicitatie voor wil (en moet!) schrijven. Dus mogelijk heb ik onverhoopt toch niet de kans om er vanavond bij te zijn. En dan probeer ik het in juni gewoon nog een keer!
oh, is that what they call it nowadays :fpalm:
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Breda in mei 2022

Bericht door Eva »

Als het lukt zou dat fijn zijn, maar verknal je sollicitatie alsjeblieft niet ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Nilas
Berichten: 73
Lid geworden op: 23 apr 2019, 22:16
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem
Locatie: Brabant

Re: T-Breda in mei 2022

Bericht door Nilas »

Mijn brief is inmiddels af en ligt bij een tweede lezer, en morgen ga ik eens mijn cv updaten... Maar dat betekende helaas wel dat ik er vanavond dus helaas niet bij kon zijn. Erg jammer, want ik had hier veel zin in! Het is zo jammer dat de deadline voor de vacature al komende maandag is, en ik die niet eerder toegestuurd heb gekregen, want dan had ik er al eerder aan kunnen werken, en dan had ik vanavond ook kunnen komen... Hopelijk was het voor jullie gezellig! 8-)
oh, is that what they call it nowadays :fpalm:
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Breda in mei 2022

Bericht door Eva »

Joh, het is vanavond opvallend rustig. Enge weerberichten en zo. We zien elkaar gewoon over vier weken :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Oopsiedaisy
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 mar 2022, 21:38
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/ haar

Re: T-Breda in mei 2022

Bericht door Oopsiedaisy »

Breda! Nu was ik de 20e niet in de gelegenheid, maar had het wel leuk gevonden… maar natuurlijk loop ik weer eens achter de feiten aan… pfffff….
Best of both worlds…