bah

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Fay

Re: bah

Bericht door Fay »

Allright, ik begin er zelf zelden over,ze laten het idd aan mij over en dat is ook prima,ik heb ook iets van ze merken wel wanneer eea werkelijk gaat veranderen, want dat is nu eenmaal realiteit , er is wezenlijk voor hen niet veel veranderd, ik ben nog dezelfde, alleen heb ik andere interesses en is het mannejuk afgegooid, meer openheid, ik hoef me niet te verstoppen, en sociaal gaat het dan ook stukken beter dan voorheen, ik kom nu pas los ;)

die pm hou ik in mijn achterhoofd :hug:

Joyy
Paul

Bericht door Paul »

Tuurlijk, schroom niet hoor :) :hug:
En het is volgens mij prima hoe je het aanpakt. Openheid van zaken helpt enorm!
En het feit dat je nu al steeds meer jezelf kunt zijn en worden, is alleen maar positief.
Fay

Bericht door Fay »

zooo, 1 vriend minder, ik laat me niet uitschelden voor kerstsletje

(je weet wel, meligheid, drank op, en dan denken alles te kunnen zeggen)

sowieso raar dat men denkt tegen mij meer te kunnen zeggen dan tegen een biovrouw en ook het fenomeen ongepaste intieme vragen begint naar voren te komen, hoe ik naar de wc ga etc, je kent het wel

wtf!

Joyy - heb echt mijn dag nie, er is vandaag zoveel fout gegaan , deze dag snel vergeten)
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Ik schijn m'n dag ook niet te hebben. Verplicht m'n vriendin achterlaten op een bewoond eiland en vervolgens ruziën met de moeder van mijn kinderen. Ik kan wel janken... en doe het dan ook maar. Morgen komt de vriend van mijn ex en dan gaan we samen gezellig doen. Jammergenoeg zonder mijn lief. Vroeger vond ik Kerst heel mooi..., tijden veranderen. Maar de volgende Kerst wordt echt heel onvergetelijk.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
J1nny

Bericht door J1nny »

Ik zeg altijd, je kunt alles vragen, maar ik geef niet overal antwoord op.
Fay

Bericht door Fay »

Kerstblues of zo met zun alle?

Sterkte dan maar iedereen, al wil ik nie zwaar overkome, magoed, wat mij betreft is het zo snel mogelijk 1 januari!

nee alles vragen ook nie want sommige vragen zijn te intiem, te grof, te belachelijk, te kwetsend, te bot, en daar heb ik niet altijd trek in (ligt er wel aan wie)

Joyy
Gwendolyn

Bericht door Gwendolyn »

Jinny schreef:Ik zeg altijd, je kunt alles vragen, maar ik geef niet overal antwoord op.
:wship: Idem, :D maar dan wel alleen aan mensen waarvan ik denk of weet dat die ook mij respecteren.

Gwendolyn
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Dat heb ik onlangs ook gezegd, maar dan zijn er altijd wel een paar botte honden, die onbetamelijke vragen gaan stellen,
Irene
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Liever een kerstsletje dan een sinterklaaszak. Kerstsletje is de waarheid in het kwadraat, ik ben een vrouw en eigenlijk ook een... ;)

Maar het scheelt wel wie het zegt, hoe die het zegt, met welke intentie en wat mijn humeur is op dat moment.

Liefs Daniela
Fay

Bericht door Fay »

En, de mate waarin de persoon denkt te kunnen beledigen, steeds weer net binnen de lijntjes, onder het mom van, moet toch kunnen, dit keer was de maat imo vol

sinterklaaszak was idd erger geweest

Joyy