Nieuwe chat! Zie dit topic.

Even een mooi moment delen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
ReneeCross
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 okt 2018, 09:45
Gender: Trans MtF
Locatie: 's-Hertogenbosch

Even een mooi moment delen

Bericht door ReneeCross »

Hoi, weet niet of ie hier goed staat anders hoor ik het wel hihi

Gisteren moest ik naar het ziekenhuis voor jaarlijks oogonderzoek ivm diabetes. Nu moet he weten dat ik nog niet wettelijk vrouw ben. Maar toch leef ik voor 80%als vrouw en dus ging Renée naar deze afspraak.

Toen ik eenmaal binnen was gelaten door de man die mij zou helpen tijdens dit onderzoek begon de man te zeggen hoeveel respect hij had voor mijn moed.

Hij vond het een hele metamorfose ten opzichte van mijn foto in het systeem. Zo hadden we een leuk gesprekje over mijn transitie en kreeg zelfs het compliment dat ik er zo goed uit zag. Hij had overigens wel gevraagd of ik het erg vond of ie dat zou zeggen. Hij wilde enorm laten merken dat ie wel professioneel was, maar ik denk dat ie het niet vaak mee maakte dat er een transvrouw op zijn stoel zat hihi.

En natuurlijk vind ik een gemeend complimentje fijn hihi. Dit zijn toch wel euforie momentjes. Momentjes die bevestigen dat ik goed bezig ben hihi
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1324
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Even een mooi moment delen

Bericht door Marije »

Gefeliciteerd.

Waarschijnlijk maakt die man het vaker mee dan hij denkt... echter heeft hij het ook vaak niet in de gaten.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Daan_3
Berichten: 142
Lid geworden op: 27 dec 2022, 21:06
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/hen/hij

Re: Even een mooi moment delen

Bericht door Daan_3 »

Fijn! Dat soort momenten zijn altijd leuk :)