Nieuwe chat! Zie dit topic.

Welke type BH dragen jullie?

Make-up, kleding, en zo voort
emmy
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 apr 2022, 20:49
Gender: Vrouw

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door emmy »

ik draag tegenwoordig ook vaak een voorgevormde beugel bh cub 95 d daar hoef ik niet eens siliconenborsten in te doen om het al goed te laten zitten , maar soms als ik dat wel doe dan zit het natuurlijk nog veel zichtbaarder
Gebruikersavatar
JuliaHaarman
Berichten: 79
Lid geworden op: 02 feb 2020, 05:55
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Nijkerk

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door JuliaHaarman »

Hunckemöller , 85 B, normale cup of maximizer dan lijkt het wel voller, Bh is vooral een persoonlijke voorkeur, denk dat de pasvorm het meest belangrijkste is, mooi aansluitend op je lichaam. En tegenwoordig is er zoveel keuze in kleuren en design, heerlijk om een uurtje te shoppen, je wordt er altijd heel professioneel geholpen.groetjes Julia
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door MichelleB »

Ik ben inmiddels overgestapt naar 75C. De maximizer van Hunkemöller geeft een mooi effect
-Life is a work in progress-
emmy
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 apr 2022, 20:49
Gender: Vrouw

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door emmy »

ik heb ook bhs van glamorise , de ene die ik nu aan heb die zit echt als gegoten
en die sluit heel mooi aan op mijn lichaam en tegenwoordig draag ik gewoon elke dag een bh
ik vind het heerlijk
Gebruikersavatar
Yvonne
Berichten: 176
Lid geworden op: 11 mei 2022, 01:21
Gender: Intersekse vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Yvonne »

Ik ben dol op de care bh's van susa, die zitten mij erg fijn. Met maar ook zeker zonder protheses. Thuis heb ik de protheses er vaak niet in zitten. Het bijzondere is, dat de cups erg rekbaar zijn. Bij aanschaf, veelal nauwelijks gebruikt omdat ze nieuw heel erg duur zijn, kijk ik alleen naar de omvang. 95A tot 100C gaat allemaal prima. 95 met een verlengstukje natuurlijk. Ik spaar ze zowat, ik mis alleen nog paars in de collectie. Daarvoor heb ik een model van anita, heel sexy en zondermeer geschikt voor club gebruik.💋
Voor mijn vriendin is dit model totaal ongeschikt, past in haar maat gewoon niet goed. En zo zie je maar, alle borsten zijn anders.
100% Myself 🌈 👩‍❤️‍👩💜
emmy
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 apr 2022, 20:49
Gender: Vrouw

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door emmy »

ik draag tegenwoordig glamorise bhs . dat zijn bhs die meestal worden gedragen door dames met flinke borsten van middelbare leeftijd
dit zijn ook aardige dure bhs , maar ze zitten fantastisch en mijn siliconenborsten blijven ook perfect op zijn plaats hangen
Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Tijgertje »

Sport BH's van de HEMA. Ik heb protheses (nep tieten) en die kun je het veiligst in een sport BH dragen. Blijft ook goed op z'n plek zitten.
Gebruikersavatar
Fiona
Berichten: 171
Lid geworden op: 30 jul 2015, 23:02
Gender: Vrouw

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Fiona »

Ik laat ze tegenwoordig op maat maken in Parijs. Dus geen confectiemaatjes meer. Kost een beetje maar dan heb je ook wat. Ik ben zo'n 800 euro per, op maat gemaakte, BH kwijt. :violin: :lol:
vickyblauw
Berichten: 296
Lid geworden op: 24 sep 2014, 10:40
Gender: Transgender

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door vickyblauw »

Ik ben gek op de Diva-lijn van Hunkemöller. Mijn protheses blijven daar prima in op de plek. En wat ik belangrijk vind, is dat ze met bijpassende slips verkrijgbaar zijn.
You can't run away from the person you are in your heart. Just be!
emmy
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 apr 2022, 20:49
Gender: Vrouw

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door emmy »

ik draag vaak een voorgevormde beugelbh waar mijn siliconenborsten goed in blijven zitten
maar momenteel draag ik een playtex bh en daar blijven mijn siliconenborsten cup c ook prima op zijn plaats