Is het t nederland forum ook AI trainingsvoer?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Yvonne
Berichten: 180
Lid geworden op: 11 mei 2022, 01:21
Gender: Intersekse vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Is het t nederland forum ook AI trainingsvoer?

Bericht door Yvonne »

https://tweakers.net/nieuws/210550/nede ... evens.html

Het niet vermelden van gebruikersnamen aan niet ingelogde gebruikers kan al een toevoeging zijn.
Een duidelijke waarschuwing dat je iets "publiek" post, kan helpen bij bewustwording.

🌸🍀
100% Myself 🌈 💟
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8018
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Is het t nederland forum ook AI trainingsvoer?

Bericht door Emma »

Dat is geen AI probleem hoor, dat gebeurt al sinds WebCrawler in 1994. In de forumindex zie je welke delen besloten zijn met :hand:. De publieke delen zijn juist van belang: zo worden we gevonden, zo heeft zo'n beetje ieder forumlid dat dit bericht nu leest het forum gevonden.

Gebruikersnamen niet tonen wordt lastig, omdat ze ook als platte tekst in berichten voorkomen. Gelukkig zijn er genoeg Yvonnes en Emma's in de wereld om nutteloos te zijn als trainingsmateriaal.

ChatGPT weet niet meer over T-Nederland te melden dan dit:
ChatGPT schreef:V: Wat is T-Nederland?

A: Het T-Nederland forum is een online platform dat zich richt op transgendergemeenschappen in Nederland. Het forum biedt een ruimte waar transgender- en non-binaire personen, evenals hun bondgenoten, kunnen samenkomen om informatie uit te wisselen, vragen te stellen, ervaringen te delen en ondersteuning te bieden. Het forum kan dienen als een belangrijke bron van informatie, discussie en gemeenschapsopbouw voor mensen die betrokken zijn bij transgenderkwesties in Nederland.

V:Weet je nog meer over T-Nederland?

A: Als AI-model met een kennislimiet van september 2021, kan ik alleen algemene informatie verstrekken over T-Nederland. T-Nederland is een organisatie in Nederland die zich inzet voor de belangen van transgender- en non-binaire personen. Ze streven naar gelijke rechten, zichtbaarheid en acceptatie van transgender personen in de samenleving. Naast het forum dat ik eerder noemde, biedt T-Nederland mogelijk ook andere diensten aan, zoals voorlichting, ondersteuning en belangenbehartiging. Voor actuele informatie over T-Nederland en hun activiteiten raad ik aan om hun officiële website te raadplegen of contact met hen op te nemen.
Overigens, spiders en bots krijgen een ander forum te zien dan gewone gebruikers en gewone gasten.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]