En hoe was jouw dag?
-
Harro
Re: En hoe was jouw dag?
Fijn voor je Mick !!
-
Barbarella
Mijn dag was ronduit vreemd. mijn gebitsprotese was gebroken en omdat ik wel een adresje had gevonden dat wilde helpen maar ik daar erg snel aanwezig moest zijn als soort van man zonder make-up en tieten de deur uit gegaan. natuurlijk hielp het ook niet dat ik zonder voortand was. Maar dus weer een keer gevoeld hoe het leven vroeger was. Dat onderhuidse gevoel van onzekerheid, paniek eigenlijk, verdwalen, super chaotisch.
Het vreemde was dat er in de wachtruimte een spiegel hing en zo super mannelijk zie ik er niet meer uit zonder dat ik iets aan mijn uiterlijk heb gedaan. en mijn haar ziet er eigenlijk nog best goed uit
Anyway, ik kan weer lachen en morgen gewoon weer als chick de deur uit. Ik weet weer dat transitie de juiste keus is
Levendula
Het vreemde was dat er in de wachtruimte een spiegel hing en zo super mannelijk zie ik er niet meer uit zonder dat ik iets aan mijn uiterlijk heb gedaan. en mijn haar ziet er eigenlijk nog best goed uit
Anyway, ik kan weer lachen en morgen gewoon weer als chick de deur uit. Ik weet weer dat transitie de juiste keus is
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Dat haar maakt dan weer best een beetje jaloers 
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)