Hee allemaal
Tis bijna de 3e dus tja ff gaan babbelen met de Endo in het vu om weer te starten met de hormonen.
Alleen het is dik 20 jaar geleden dat ik daar geweest ben en ik zou bij god niet meer weten hoe ik op
die afdeling moet geraken lol.
Dus vandaar mijn vraag hoe er het beste te geraken vanaf de ingang poliklinieken of vanaf parkeer garage P2.
Richting in het VU waar te zijn
-
Andastre
Richting in het VU waar te zijn
The only thing to fear is fear itself. (Franklin D. Roosevelt)
-
Dawn
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Richting in het VU waar te zijn
Sowieso so succes met je hernieuwde kennismaking met de VU. 
Vanaf de ingang beetje rechts rondlopen naar de zigzagtrap. Het is op 1 hoog. Als je de trap eindigt richting de ingang is het langs de liftdeur linksaf en daarna rechtsaf dubbele deuren door en dan melden bij de balie.
Hopelijk is dit begrijpelijk.
Als je net te ver doorloopt kom je bij de āoudeā balie. Mij verwezen ze daar met glimlach door en terug naar de andere balie in augustus
Je zal waarschijnlijk bloed gaan prikken. Is oo dezelfde verdieping.
Vanaf de afdeling meteen linksaf voorbij de trappen lopen en nummertje trekken. Ze werken met electronische borden eerste oproep is balienummer om je papieren af te geven, 2de oproep is voor welke prikplek je heen mag,
Vanaf de ingang beetje rechts rondlopen naar de zigzagtrap. Het is op 1 hoog. Als je de trap eindigt richting de ingang is het langs de liftdeur linksaf en daarna rechtsaf dubbele deuren door en dan melden bij de balie.
Hopelijk is dit begrijpelijk.
Als je net te ver doorloopt kom je bij de āoudeā balie. Mij verwezen ze daar met glimlach door en terug naar de andere balie in augustus
Je zal waarschijnlijk bloed gaan prikken. Is oo dezelfde verdieping.
Vanaf de afdeling meteen linksaf voorbij de trappen lopen en nummertje trekken. Ze werken met electronische borden eerste oproep is balienummer om je papieren af te geven, 2de oproep is voor welke prikplek je heen mag,
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Het is Balie N tegenwoordig. Hoofdingang locatie VU (Boelelaan) dan langs de apotheek trap op en je bent er.
Irene
-
Andastre
Als het goed is hebben ze alle papieren al dus enkeld die bloedtest etc dat soort dingen.
Verwijzing hebben ze al digitaal ontvangen.
Verwijzing hebben ze al digitaal ontvangen.
The only thing to fear is fear itself. (Franklin D. Roosevelt)