Vaginaplastiek UMCG
-
Bloemetje
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Vaginaplastiek UMCG
Hoooi! Ik ben vanuit Psytrans doorverwezen naar het UMCG voor een vaginaplastiek omdat zij de enige zijn momenteel waar Psytrans mij naar toe kon doorverwijzen. Nu heb ik wel online slechtere resultaten voorbij zien komen van één van de chirurgen van het UMCG. Nu weet ik ook wel dat vaak alleen de mensen die slechte ervaringen hebben dit posten. Zijn er hier mensen op t-nederland die ervaringen hebben bij het UMCG voor een vaginaplastiek en hier wat meer over willen delen?
-
CarlaJansen
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Vaginaplastiek UMCG
Ik kan je niet helpen met mijn ervaringen. Mogelijk hebben we allebei dezelfde bizar slechte resultaten voorbij zien komen op reddit.com/r/transgender_surgeries? Zo niet kun je daar ook een heel slecht UMCG resultaat zien.
-
Vanessa81
Hi! Ik ben 2 jaar geleden geopereerd in het UMCG door Schäfer & Tempelman. Over het algemeen ben ik best tevreden over het resultaat. Qua littekens ben ik niet zo blij, maar heb net mijn revisie(Schäfer) gehad en het ziet er nu een stuk beter uit.Verder had voor mij de anogenitale afstand wel wat kleiner gemogen, maar al met al ziet het er anatomisch goed uit en werkt alles ook prima. Als ik een cijfer moest geven, dan was het een 7-
-
doll89
Ik ben tevreden over het umcg. Wel 1 correctie gehad voor overtollig zwellichaam! Waar staan die slechte ervaringen? Ben wel benieuwd..Bloemetje schreef: 08 dec 2024, 18:28 Hoooi! Ik ben vanuit Psytrans doorverwezen naar het UMCG voor een vaginaplastiek omdat zij de enige zijn momenteel waar Psytrans mij naar toe kon doorverwijzen. Nu heb ik wel online slechtere resultaten voorbij zien komen van één van de chirurgen van het UMCG. Nu weet ik ook wel dat vaak alleen de mensen die slechte ervaringen hebben dit posten. Zijn er hier mensen op t-nederland die ervaringen hebben bij het UMCG voor een vaginaplastiek en hier wat meer over willen delen?
-
Bloemetje
Ik was deze op Reddit tegengekomen. Wie was jouw chirurg als ik vragen mag?doll89 schreef: 08 jan 2025, 23:29Ik ben tevreden over het umcg. Wel 1 correctie gehad voor overtollig zwellichaam! Waar staan die slechte ervaringen? Ben wel benieuwd..Bloemetje schreef: 08 dec 2024, 18:28 Hoooi! Ik ben vanuit Psytrans doorverwezen naar het UMCG voor een vaginaplastiek omdat zij de enige zijn momenteel waar Psytrans mij naar toe kon doorverwijzen. Nu heb ik wel online slechtere resultaten voorbij zien komen van één van de chirurgen van het UMCG. Nu weet ik ook wel dat vaak alleen de mensen die slechte ervaringen hebben dit posten. Zijn er hier mensen op t-nederland die ervaringen hebben bij het UMCG voor een vaginaplastiek en hier wat meer over willen delen?
-
Bloemetje
Zijn er nog andere mensen die bij het UMCG geweest zijn vanuit Psytrans en wat kunnen vertellen over het proces & de wachttijden? Ik heb vernomen dat je eerst nog langs een psychiater moet maar meer kunnen ze me niet echt vertellen.