scrotectomy
-
Albert031
- Voornaamwoorden: hij/hem
Re: scrotectomy
Ik kan je niet helpen met tips, wel succes wensen. Succes maandag.
-
Yvi
- Voornaamwoorden: zij/haar
Zoals bij elke ingreep... Niet roken, niet drinken, geen drugs, gezond eten en met voldoende conditie erin. Na de ingreep... Idem maar pak je rust. Bij grote ingrepen vezel+eiwit verrijkt dieet, voldoende vocht en evt preventief movicolon oid omdat je beweging de eerste tijd minder is. Rust.
Owja, hygiëne natuurlijk. Spreekt voor zich.
Owja, hygiëne natuurlijk. Spreekt voor zich.
100% Myself 
Intimiteit en Sex Positive

L, B, I en Q uit LHBTIQA+
Intimiteit en Sex Positive
L, B, I en Q uit LHBTIQA+
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Wellicht heb je wel een informatiefolder gekregen over orchidectomie. Voor jou komt er echter nog iets bij, of beter geschreven: er gaat nog wat meer vanaf. Volgens mij is het gewoon een paar weken heel erg voorzichtig zijn. Meer kan ik er niet over schrijven, want bij mij zijn alleen de testikels verwijderd.
Na de operatie gebeurde er wel (in mijn ogen) iets vreemds. Het operatiegebied werd na enkele dagen heel erg hard en later kwam er vocht uit de (gehechte) snee. Dat bleek volgens de arts echter niet erg te zijn. Een beetje veel inwendig gestold bloed dat het lichaam zelf weer opruimt. Vandaar de grote hoeveelheid vocht. Het ging inderdaad vanzelf weg.
Ontzettend fijn dat je die operatie kan krijgen. Sterkte, maandag (ook al is het een relatief simpele ingreep) en daarna dus rustig aan voor een goed herstel.
Na de operatie gebeurde er wel (in mijn ogen) iets vreemds. Het operatiegebied werd na enkele dagen heel erg hard en later kwam er vocht uit de (gehechte) snee. Dat bleek volgens de arts echter niet erg te zijn. Een beetje veel inwendig gestold bloed dat het lichaam zelf weer opruimt. Vandaar de grote hoeveelheid vocht. Het ging inderdaad vanzelf weg.
Ontzettend fijn dat je die operatie kan krijgen. Sterkte, maandag (ook al is het een relatief simpele ingreep) en daarna dus rustig aan voor een goed herstel.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Januca
- Voornaamwoorden: zij/haar
Veel succes met de ingreep.
Ik hoop dat het allemaal snel heelt, en dat je er blij mee bent.
Ik hoop dat het allemaal snel heelt, en dat je er blij mee bent.
--- In 2024 ,als 82 jarige, uit de kast gekomen als transvrouw ---
Sinds 22-10-2025 officieel een vrouw, met als nieuwe naam Jannie. 
-
Dawn
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Succes en goed herstel toegewenst
-
Saskia-Vince
- Voornaamwoorden: die/diens
Tnx idd de folder gekregen, maar mag ook graag persoonlijke ervaringen horen/lezen waar ik weer uit kan putten, persoonlijke ervaringen zeggen mij soms meer dan een gedrukte folder.Jeste schreef: 28 dec 2024, 22:32 Wellicht heb je wel een informatiefolder gekregen over orchidectomie. Voor jou komt er echter nog iets bij, of beter geschreven: er gaat nog wat meer vanaf. Volgens mij is het gewoon een paar weken heel erg voorzichtig zijn. Meer kan ik er niet over schrijven, want bij mij zijn alleen de testikels verwijderd.
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
5-8-24 start hrt
Vrouw met een penis
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
5-8-24 start hrt