Weet niet of de goede plek is maar ik moet toch even kwijt....
2 weken geleden reageerde mijn vrouw nog zo begripvol en hoopte ik ECHT op een opening.
Komende week ga ik voor mijn werk naar London, dat is altijd een Wanda momentje.
Had haar verteld dat ik een keer in openbaar wilde gaan ontbijten, maar dat ik dan iets andere outfit aan zou moeten dan ik normaal in London doe, want dan houdt Wanda van wat extremere kleding soms....
Maar goed. lekker veel besteld bij Amazon en vandaag alle op kunnen halen. Snel naar boven toen ik thuis kwam om lekker te passen....
Nou jullie raden het al, niets, maar dan ook werkelijk niets past!
Dus enigszins in tijdnood vanavond toch de stoute schoenen aangetrokken en aan mijn vrouw gevraagd of zij iets had wat ik eventueel aan mocht. Nou, dat had ik beter NIET kunnen doen.... Wanda in haar kleren? gatver! nooit! Dat ik haar topje al eens geleend had vond ze al vreselijk, want nu kan zij dat nooit meer aan. En dat hele idee van ontbijten als Wanda? Moet dat nou wel zo nodig? straks vind je het nog leuk! Of wil je dit gewoon ECHT! nee dan hou je het maar bij die clownskleding op je hotelkamer wat mij betreft!
Zo.... dat doet dus echt bizar veel pijn nu. zit te janken en moest het van mezelf afschrijven dus val ik jullie hier maar mee lastig. Zo voelt een mes in je rug dus uiteindelijk. maar worden ook veel dingen ineens duidelijk op een doordeweekse donderdagavond....
Sorry dat ik jullie lastig moest vallen.... dit hoort er vast helaas bij....
liefs en fijne avond verder,
Wanda! x