Ik lees dat er een paar van ons op hakken lopen.
Zelf doe ik dt heel graag.
Mijn vraag is dan ook aan jullie
Hoe voelt het wanneer je hoge hakken loopt?
Zelf voel ik me als volgt
Ik loop rechter op
Ik voel met fijn als ik op hakken loop
Ik geniet er van als ik een complimentje krijg overr mijn hakjes , slanke lichaam en houding.
Ik voel me vaak opgewonden en sexy
Omdat ik lang op hakken kan lopen draag ik ze ook bijna altijd
Hoe is dat bij jullie?
Hoe voel je je wanneer je op hogehakken loopt?
-
Eliane
- Voornaamwoorden: alles is goed
-
DominiqueB
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: Hoe voel je je wanneer je op hogehakken loopt?
Loop dan idd veel "vrouwelijker" en je houding is dan ook anders.
Ik wissel wel af, maar ligt aan wat ik ga doen.
Met wandelen heb ik gewoon wandelschoenen aan want op zandpaden is hakken niet ideaal.
Kan er overigens wel prima lang op lopen.
Liefs Dominique
Ik wissel wel af, maar ligt aan wat ik ga doen.
Met wandelen heb ik gewoon wandelschoenen aan want op zandpaden is hakken niet ideaal.
Kan er overigens wel prima lang op lopen.
Liefs Dominique
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
02-10-25 aanpassing geboorte akte
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
02-10-25 aanpassing geboorte akte
-
Marije
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Schoenen zijn heel belangrijk.
Zelf loop ik bijna nooit op hakken, omdat ik de setting er niet naar vind. Het is iets voor als je naar kantoor gaat of uitgaat.
Om het effect van op hakken lopen hoeven ze naar mijn ervaring niet perse hoog te zijn. Ik heb sandalen met een hak van 3cm en dat laat me ook rechterop lopen en geeft me ook het gevoel van vrouw-zijn.
Momenteel leg ik de meeste kilometers af op Adidas Campussen. Ik heb ze in het roze gekocht met rode strepen. Het bijkomende voordeel is dat je voeten echt kleiner lijken met campussen. Het geeft een hoog gehalte van being cute.
Ik ben bijna 1.90 en heb maat 43.5. Op het schoolplein ben ik echt niet de enige lange moeder... maar om daar nou op hoge hakken tussen te gaan staan.
Zelf loop ik bijna nooit op hakken, omdat ik de setting er niet naar vind. Het is iets voor als je naar kantoor gaat of uitgaat.
Om het effect van op hakken lopen hoeven ze naar mijn ervaring niet perse hoog te zijn. Ik heb sandalen met een hak van 3cm en dat laat me ook rechterop lopen en geeft me ook het gevoel van vrouw-zijn.
Momenteel leg ik de meeste kilometers af op Adidas Campussen. Ik heb ze in het roze gekocht met rode strepen. Het bijkomende voordeel is dat je voeten echt kleiner lijken met campussen. Het geeft een hoog gehalte van being cute.
Ik ben bijna 1.90 en heb maat 43.5. Op het schoolplein ben ik echt niet de enige lange moeder... maar om daar nou op hoge hakken tussen te gaan staan.
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik heb er vroeger veel opgelopen, maar de laatste jaren draag ik helemaal geen hoge hakken meer, maar meer praktische schoenen, soms met een bescheiden hakje.
Irene
-
Mevr B
So do I
Gaat door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen... 
-
Marica
- Voornaamwoorden: Hun / Henne
Ik kan wel op hoge hakken lopen van 9 tot 10 cm, maar hier in Noorwegen loopt niemand erop. Ook in de grote stad zie je het niet. Alleen maar sneakers en nu gewoon stevige stappers die tegen de sneeuw en prut kunnen.
Nu dooit het als een gek, en de sneeuw verdwijnt zienderogen, dus de zomerschoenen kunnen weer tevoorschijn gehaald worden. Sneakers dus.
Op hakken liep ik vaak toen ik nog in Nederland woonde, daar zag ik het ook vaker. Ik voelde mij vrouwelijker op een of andere manier. Met mijn 179cm viel ik niet echt op als ik op hakken liep.
Dat is hier echt anders, de vrouwen zijn natuurlijker, met weinig opsmuk zoals make up dat heel weinig gebruikt wordt.
Nu dooit het als een gek, en de sneeuw verdwijnt zienderogen, dus de zomerschoenen kunnen weer tevoorschijn gehaald worden. Sneakers dus.
Op hakken liep ik vaak toen ik nog in Nederland woonde, daar zag ik het ook vaker. Ik voelde mij vrouwelijker op een of andere manier. Met mijn 179cm viel ik niet echt op als ik op hakken liep.
Dat is hier echt anders, de vrouwen zijn natuurlijker, met weinig opsmuk zoals make up dat heel weinig gebruikt wordt.
ᛃᛖᚷ ᛖᚱ ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ ᛃᛖᚷ ᛃᛟᛒᛒᛖᚱ ᛈᚨ ᛖᚾ ᚷᚨᚱᛞ ᛁ ᚺᛟᚲᚲᛊᚢᚾᛞ ᛊᛟᛗ ᚷᚱᚨᚢᛖᛗᚨᛊᚲᛁᚾ ᛏᚱᚨᚲᛏᛟᚱ ᛟᚷ ᛚᚨᛊᛏᛖᛒᛁᛚᛊᛃᚨᚠᚢᚱ ᛟᚷ ᛃᛖᚷ ᛒᛟᚱ ᛊᚨᛗᛗᛖᚾ ᛗᛖᛞ ᛗᛁᚾ ᚲᛃᛇᚱᛖᛊᛏᛖ ᚲᛟᚾᛖ ᚲᚨᚨᛏᛃᛖ ᛁ ᚲᚱᚢᛞᛊᚺᛖᚱᚨᛞ ᚲᛟᛗᛗᚢᚾᛖ
-
Tanja
- Voornaamwoorden: Zij
Aangezien mijn leven nog steeds een hel is, ik over ruim een jaar eindelijk naar Amsterdam mag, ik zit te wachten totdat ik eindelijk met de hormonen mag starten, ik het psychologische deel allang heb afgerond en een partner heb die het tot op de dag van vandaag niet wil accepteren loop ik dus alleen bij gelegenheid op hakken. Intro slaat nergens op maar noem het maar frustratie.
Ik heb een hernia, heb daar vorig jaar een spuit voor in mijn rug gehad in Dordrecht, heb ondanks dat toch nog wel een beetje last maarrrrr. als ik flinke hakken draag zakt de pijn meteen weg. Oftewel ik vind het heerlijk om ze te dragen. Meeste dames die ik ken en rugproblemen hebben dragen ze juist nooit meer. Tja, ben een apart geval
Ik heb een hernia, heb daar vorig jaar een spuit voor in mijn rug gehad in Dordrecht, heb ondanks dat toch nog wel een beetje last maarrrrr. als ik flinke hakken draag zakt de pijn meteen weg. Oftewel ik vind het heerlijk om ze te dragen. Meeste dames die ik ken en rugproblemen hebben dragen ze juist nooit meer. Tja, ben een apart geval
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig 
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Als je rugpijn van een verkeerde houding komt kunnen hakken wel helpen om je houding te verbeteren.
Irene
-
Marica
- Voornaamwoorden: Hun / Henne
Dat, en ik heb dezelfde ervaring met rugproblemen. Lopend op hakken had ik nergens last van. Nu speelt die rugpijn weer op, misschien in huis weer op hakken gaan lopen.Irene_de_Vreede schreef: 05 mar 2025, 16:20 Als je rugpijn van een verkeerde houding komt kunnen hakken wel helpen om je houding te verbeteren.
ᛃᛖᚷ ᛖᚱ ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ ᛃᛖᚷ ᛃᛟᛒᛒᛖᚱ ᛈᚨ ᛖᚾ ᚷᚨᚱᛞ ᛁ ᚺᛟᚲᚲᛊᚢᚾᛞ ᛊᛟᛗ ᚷᚱᚨᚢᛖᛗᚨᛊᚲᛁᚾ ᛏᚱᚨᚲᛏᛟᚱ ᛟᚷ ᛚᚨᛊᛏᛖᛒᛁᛚᛊᛃᚨᚠᚢᚱ ᛟᚷ ᛃᛖᚷ ᛒᛟᚱ ᛊᚨᛗᛗᛖᚾ ᛗᛖᛞ ᛗᛁᚾ ᚲᛃᛇᚱᛖᛊᛏᛖ ᚲᛟᚾᛖ ᚲᚨᚨᛏᛃᛖ ᛁ ᚲᚱᚢᛞᛊᚺᛖᚱᚨᛞ ᚲᛟᛗᛗᚢᚾᛖ
-
Petra71
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik loop graag op hakken, al heb ik ook gewoon bergschoenen en sneakers. Ik loop buiten max op 8 cm want ik ben zelf al ruim 180 en hoef niet boven iedereen uit te steken op straat. Voor uitgaan en feestjes heb ik wel een paar hogere hakken, tot max 11cm.
Staan er taalfouten, sorry ik heb dic....dis.. dyslexie