Zoals ik al ergens anders schreef (en zoals de titel van dit topic het eigenlijk zegt) probeer ik informatie in te winnen over FFS bij het Radboud.
Ik ben algemeen dingen over FFS aan het uitzoeken. Mocht iemand een plek weten waar veel informatie al handig bij elkaar staat ben ik daar ook altijd nieuwsgierig naar want vind het zelf lastig te navigeren. En hetgeen wat ik dan vooral het meest lastig vind is van alles rondom kosten en verzekeringen.
Maar daar is dit topic niet perse voor!! (maar meer over operatie resultaten) Ik ben vooral benieuwd naar ervaringsverhalen rondom FFS van degene die deze behandeling bij het Radboud hebben gedaan. Mocht er iemand iets over willen delen dan hoor ik het natuurlijk graag.
Context: Ikzelf krijg mijn zorg in principe via het Radboud, maar heb daar momenteel geen gesprekken, anders zou ik het in gesprekken ook eventueel kunnen voorleggen. Ik ben er via een omweg gekomen nadat Stepwork failliet ging en ik op zoek was waar ik terecht kon voor SRS.
Ik heb dus wel SRS gehad bij Nijhuis (en heel tevreden!).
Ik weet 100% zeker dat ik FFS wil, niet 100% zeker dat ik dit bij het Radboud wil doen, al zou voor mij wel de meest handige optie zijn.
Ik ben heel benieuwd of iemand iets kwijt wil