ik ben best gelukkig nu want ik heb me eindelijk aangemeld bij het VU. dit heb ik een tijdje voor me uitgeschoven omdat ik er stiekem bang voor was maar nu ik het gedaan heb ben ik hartstikke blij
eindelijk aangemeld
-
dissie
eindelijk aangemeld
Hey allemaal,
ik ben best gelukkig nu want ik heb me eindelijk aangemeld bij het VU. dit heb ik een tijdje voor me uitgeschoven omdat ik er stiekem bang voor was maar nu ik het gedaan heb ben ik hartstikke blij
-
Fay
Re: eindelijk aangemeld
klinkt goed, Welkom
Joyy
Joyy
-
leslie
hmm ik ken het ik loop het tegen een vriendin ook al een maand te brullen maar ergens durf ik nog niet al weet ik dat het het beste is maar weet gewoon niet hoe ik het moet melden zeg maar
kleine stapjes grootse toekomst
-
Holden
Gefeliciteerd met deze eerste stap
. Ik was best nerveus toen ik ze eerst belde maar ben heel erg blij dat ik het toch heb gedaan.
-
Anne1957
-
Venka
Ik vond het ook heel moeilijk om die 1e stap te nemen maar heb het toch gedaan en heb er geen moment spijt van.Ik heb gewoon gezegd nadat zij de telefoon opnamen dat ik een afspraak wou maken,toen vroeg zij natuurlijk door waarom en of het voor mijzelf was of voor een kind.Zon gesprek gaat eigenlijk vanzelf en druk maken is zon verspilde moeite.Wat wel meer moeite was was dat eenmaal aangemeld het hele gebeuren ook eigenlijk begon en dat is wel moeilijk.leslie schreef:hmm ik ken het ik loop het tegen een vriendin ook al een maand te brullen maar ergens durf ik nog niet al weet ik dat het het beste is maar weet gewoon niet hoe ik het moet melden zeg maar
-
Arike
Gefeliciteerd met deze stap, Dissie!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Ted
Hey Dissie,
Geweldige stap! Wie weet maak ik hem ook ooit. Deze stap maakt volgende vast lichter.

Geweldige stap! Wie weet maak ik hem ook ooit. Deze stap maakt volgende vast lichter.
-
Fay
Goed verwoord, vanaf dat moment staat je leven zon beetje op zijn kop en dat realiseert niet iedereen zich altijd even goedAafke schreef:Ik vond het ook heel moeilijk om die 1e stap te nemen maar heb het toch gedaan en heb er geen moment spijt van.Ik heb gewoon gezegd nadat zij de telefoon opnamen dat ik een afspraak wou maken,toen vroeg zij natuurlijk door waarom en of het voor mijzelf was of voor een kind.Zon gesprek gaat eigenlijk vanzelf en druk maken is zon verspilde moeite.Wat wel meer moeite was was dat eenmaal aangemeld het hele gebeuren ook eigenlijk begon en dat is wel moeilijk.leslie schreef:hmm ik ken het ik loop het tegen een vriendin ook al een maand te brullen maar ergens durf ik nog niet al weet ik dat het het beste is maar weet gewoon niet hoe ik het moet melden zeg maar
Joyy
-
leslie
dat is de reden dat ik het nog een beetje uitstel heb het druk zat met mijn opleiding, en wetende dat er erg veel gaat veranderen maakt me huiverig, ben altijd al een uitsteller geweest. maar wil het deze maand nog doen
kleine stapjes grootse toekomst