Succes met je keuzes... in 1x heel groot kan toch niet, dus 't zal in stapjes gaan.
Borstvergroting
-
Marije
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: Borstvergroting
Snap ik, en ik gun 't je. Maar grote borsten is wel echt een dingetje hoor, weet ik inmiddels uit ervaring. Ze zitten echt vaker in de weg dan je van tevoren denkt en hardlopen is echt niet leuk meer. 
Succes met je keuzes... in 1x heel groot kan toch niet, dus 't zal in stapjes gaan.
-
DominiqueB
excentrieke is wat anders als waar je heen wilt naar mijn idee.
Je ontwijkt alle andere vragen en de algemene regels waar andere moeten dealen gelden niet voor jouw schijnbaar.
Dit zorgt ook voor irritatie bij mij en andere alleen zeg ik er wel iets van.
Voor begrip kweken help je ons niet bepaald op deze manier.
Reageren zul je toch wel niet doen en andere help je ook niet verder, Je knalt er een schokkend bericht neer en verdwijnt weer.
Maar veel succes in de categorie waar de meeste belanden die zulke ideeën hebben maar ik kom daar nooit. Je zult zelf wel weten welke beroepen dat zijn.
Je ontwijkt alle andere vragen en de algemene regels waar andere moeten dealen gelden niet voor jouw schijnbaar.
Reageren zul je toch wel niet doen en andere help je ook niet verder, Je knalt er een schokkend bericht neer en verdwijnt weer.
Maar veel succes in de categorie waar de meeste belanden die zulke ideeën hebben maar ik kom daar nooit. Je zult zelf wel weten welke beroepen dat zijn.
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
02-10-25 aanpassing geboorte akte
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
02-10-25 aanpassing geboorte akte
-
Laura2021
Ergens bewonder ik je keuzes om jezelf te zijn en dat te doen waar je naar verlangt ook al is dat buiten de lijntjes, want dat vergt moed.
Alleen kan ik niet zeggen of er bij jou sprake is van enige weerstand om de gangbare regulieren normen te overschrijden want dat vergt diezelfde moed.
Zonder die weerstand kan er sprake zijn van achterliggende problematiek maar ik ga ervan van uit dat de medische zorg zijn werk goed doet.
Alleen kan ik niet zeggen of er bij jou sprake is van enige weerstand om de gangbare regulieren normen te overschrijden want dat vergt diezelfde moed.
Zonder die weerstand kan er sprake zijn van achterliggende problematiek maar ik ga ervan van uit dat de medische zorg zijn werk goed doet.
Groetjes Laura 
-
Yvi
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik ben wel benieuwd welke beroepen je bedoeld.DominiqueB schreef: 12 jun 2025, 18:33 excentrieke is wat anders als waar je heen wilt naar mijn idee.
100% Myself 
Intimiteit en Sex Positive

L, B, I en Q uit LHBTIQA+
-
Frederieke
Wat je drijfveer ook is, en hoe graag je ook buiten de "gewone" lijntjes wilt treden, dat moet en mag je helemaal zelf weten. Ik zal de laatste zijn om daar wat van te vinden of zeggen.Saskia-Vince schreef: 12 jun 2025, 16:44 Dank voor jullie vragen.
Mijn drijfveer tot dit is dat ik een nog al excentrieke persoon ben, die totaal niets op heeft met het gewone, mainstream.
(...)
En ik kan me best voorstellen dat er artsen zijn in commerciële klinieken die daar tegen een bepaald honorarium graag aan meewerken.
Maar misschien zou je er verstandig aan doen om naar Marije te luisteren. Lang haar, het aantal oorbellen en je kledingkeuze zorgt niet voor rugklachten, pijn en ongemak. Wat je hier voorstelt waarschijnlijk wel.
Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe in jouw keuzes.
Frederieke.
-
Sharoncher
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Siliconen implantaten zijn tegenwoordig alleen nog maar verkrijgbaar tot 900cc, zelfs in de US. Vroeger kon een plastisch chirurg nog grotere implantaten bestellen bij de fabrikanten. Die werden dan apart geproduceerd, maar dat is al jaren niet meer het geval. En denk zelf dat dat maar beters Is ook. De afgelopen jaren is er veel meer bekend geworden over de gevaren van siliconen implantaten. Vooral onverklaarbare klachten die kunnen optreden ook pas na jaren. Uit laatste onderzoeken blijkt dat miniscule siliconen deeltjes daar het hele lichaam kunnen zwerven, inclusief de hersenen.... En dat is niet alleen bij implantaten die gescheurd zijn.
-
Yvi
Bron?Sharoncher schreef: 13 jun 2025, 12:55 Siliconen implantaten zijn tegenwoordig alleen nog maar verkrijgbaar tot 900cc, zelfs in de US. Vroeger kon een plastisch chirurg nog grotere implantaten bestellen bij de fabrikanten. Die werden dan apart geproduceerd, maar dat is al jaren niet meer het geval. En denk zelf dat dat maar beters Is ook. De afgelopen jaren is er veel meer bekend geworden over de gevaren van siliconen implantaten. Vooral onverklaarbare klachten die kunnen optreden ook pas na jaren. Uit laatste onderzoeken blijkt dat miniscule siliconen deeltjes daar het hele lichaam kunnen zwerven, inclusief de hersenen.... En dat is niet alleen bij implantaten die gescheurd zijn.
100% Myself 

-
Sharoncher
-
Sharoncher
En heb het hier een aantal maanden geleden ook over gehad met een gerenommeerd plastisch chirurg en tevens met mijn internist/ endo. Zelfs de nieuwste generatie implantaten blijken vaak al vlak na het plaatsen te zijn gescheurd of te lekken.... Fabrikanten van implantaten blijven maar volhouden dat hun implantaten veilig zijn. Maar het draait natuurlijk allemaal om geld!
Heb zelf ook implantaten al vanaf 1998 en inmiddels een aantal wissels verder.... Maar als dit in het verleden ook al bekend was had ik het waarschijnlijk nooit gedaan. Eind van het jaar staat er een nieuwe operatie op de planning, verwijderen van implantaten, een borstlift en het herstellen van de schade die is veroorzaakt door de PIP implantaten die er in het verleden hebben ingezeten. Kosten ruim 10.000 euro. Dus voor diegene die een borstvergroting met implantaten overweegt, denk hier goed over na. Zodat je voor jezelf de juiste beslissing kan maken. En ik post dit niet om iemand bang te maken. Maar wel te wijzen op de eventuele risico's
Heb zelf ook implantaten al vanaf 1998 en inmiddels een aantal wissels verder.... Maar als dit in het verleden ook al bekend was had ik het waarschijnlijk nooit gedaan. Eind van het jaar staat er een nieuwe operatie op de planning, verwijderen van implantaten, een borstlift en het herstellen van de schade die is veroorzaakt door de PIP implantaten die er in het verleden hebben ingezeten. Kosten ruim 10.000 euro. Dus voor diegene die een borstvergroting met implantaten overweegt, denk hier goed over na. Zodat je voor jezelf de juiste beslissing kan maken. En ik post dit niet om iemand bang te maken. Maar wel te wijzen op de eventuele risico's
-
Petra71
Met verbazing lees ik dit topic. We proberen allemaal geaccepteerd te worden als persoon. Teveel mensen zien ons als zieke freaks en daar vecht ik al een tijdje tegen, ik zet mij binnen de gemeente Waalwijk juist in voor acceptatie van transpersonen ( en voor iedereen die zich binnen dat kader voelt passen). Ik snap dat je graag mooie vollere borsten wil, maar wat jij wil is onnatuurlijk en zal zeker aandacht trekken. Ik ben bang dat het juist de verkeerde aandacht geeft en dat het ook meteen een verkeerd beeld geeft over de transgemeenschap. De meeste transpersonen doen hun best zo min mogelijk op te vallen en gewoon te leven als de persoon die ze zijn zonder daar de aandacht op te vestigen.
Staan er taalfouten, sorry ik heb dic....dis.. dyslexie