Fanatiek ..... voor nijmegen is onze grap dat we 3 dagen oefenen en dan weer voor het echie gaan.....
Als je geen dauwtrapper bent zou het best een keer kunnen . Ik reis soms vrij met het ov in weekeind maar dan is Eindhoven centraal rond 10.00 het vroegst dat ik kan halen vanuit Fryslan
Overmorgen ga ik via Eindhoven naar de Belgische kempen voor de kennedy mars van het Maasland op zaterdag.
Ieder jaar loop ik ook de kennedy mars van Sittard. Mocht je ook zo fanatiek worden ben je natuurlijk welkom
Jezelf zijn..is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven:hbeat:
Renaat schreef: 09 sep 2025, 23:36
Fanatiek ..... voor nijmegen is onze grap dat we 3 dagen oefenen en dan weer voor het echie gaan.....
Als je geen dauwtrapper bent zou het best een keer kunnen . Ik reis soms vrij met het ov in weekeind maar dan is Eindhoven centraal rond 10.00 het vroegst dat ik kan halen vanuit Fryslan
hi, moet het ff uitstellen, auto stuk kan ff geen kant op
ik zit in lieshout btw, van de bavaria, naja das vlakbij eindhoven
Wandel ook iedere dag maar ook in oost Nederland.
in het weekend ben ik ook wel eens elders te vinden maar heb een drukke agenda dan meestal, vooral nu de carnaval weer gaat beginnen.
Ja weet de meeste beginnen in half nov. maar wij trappen al op 11 okt. af.
Anders redden we het niet om alles in te plannen met bezoeken.
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.
Morgenochtend ga ik weer wandelen, ja, na weer na een hele tijd niet gewandeld te hebben. Deze keer met een Oekrainse man die depressief is. ik ken hem best wel goed, en hij is echt een aardige kerel. Ik ben zelf depressief en slik medicatie . Voorheen liep ik met een groepje dames elke vrijdagochtend vanaf 10.00 uur een route en afsluitend een zelf meegebrachte lunch nuttigen. Ik zie wel of hij wil praten over zijn depressie, en anders is het voor ons beiden een lekker uitje. Fijn ook dat ik de omgeving best wel goed ken door het wandelen met de dames, dus verdwalen doe ik niet. Ik ga niet met de dames lopen om hem de rust te gunnen. Ik ga vlabij ons huis een route lopen die naar een pontje leid waar je zelf moeite voor moet doen om aan de overkant naar het eiland te komen. Daar staat een hut met bbq die voor iedereen die maar wil te gebruiken is. Wel zelf alles meebrengen, dus hout om te stoken, eten en drinken. En het is best een eindje lopen met al die zooi. Maar dat hoeft morgen niet. We brengen wat te eten mee en een flesje drinken, en dat is genoeg.