Wanderlaars

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Fay Ola di jee
Voornaamwoorden: Zij

Re: Wanderlaars

Bericht door Fay Ola di jee »

Toch veel wandelaars hier, vinden veel mensen saai, i love it :)

Wel pittig zon depressieve begeleiding

Heb een vriend die manisch depressief is, zit nu 2 jaar in de depressie, ik kan hem max 2 uur hebben, dan wordt de negativiteit mij teveel, kan hij niets aan doen, goeie vent verder

Wandelen is voor iedereen goed, depressie of niet...

Maandag heb ik weer vervoer als het goed is, kan het wandelvoorstel wat concreter gemaakt worden
Beginnend trans
Voornaamwoorden: Marijke

Bericht door Beginnend trans »

Fay Ola di jee schreef: 09 sep 2025, 13:58 Afgelopen jaren heb ik de t community in real life vermeden, wil ik nu veranderen, dus bij deze :)

Zijn er fanatieke wandelaars (wanderlaars )omgeving eindhoven/ mariahout/lieshout?

Ik wandel graag , in de natuur, miss zijn er meer liefhebbers, to connect..

Kan ook elders, heb gewoon vervoer

wie o wie, pm me maar
Beetje laat maar ik wandel ook graag. Teminste ik moet het weer op gaan pakken. Dit berichtje zou zomaar een motivatie berichtje kunnen zijn voor mij. Ben ervaren heb ruim 8000 km weg gelopen dus moet het dus echt weer gaan oppakken.

greetz

Fay
Fay Ola di jee

Nou, we hebben weer een auto dus zijn iig mobiel om ergens heen te rijden om te wandelen, de omgeving hier ken ik inmiddels wel..
Beginnend trans
Voornaamwoorden: Marijke

Bericht door Beginnend trans »

Fay Ola di jee schreef: 15 sep 2025, 09:57 Nou, we hebben weer een auto dus zijn iig mobiel om ergens heen te rijden om te wandelen, de omgeving hier ken ik inmiddels wel..
Misschien kunnen we eens een PB berichtje sturen. Begrijp nog niet helemaal hoe dat moet.
Fay Ola di jee

ja gelukt, ik parkeer dit nu ff , focus light op srs..
Fay Ola di jee

Wandelgekloot, ik liep eerst vlot 10 12 15 km ,nu met veel moeite 8 9, nog niet dramatisch minder maar heb overal pijn

Ik zou dat graag opgelost willen hebben voor de srs maar heb besloten dat dat geen vereiste hoeft te zijn

De conclusie is iig dat wandelen kan, maar geen mijlen, nu hoeft dat ook niet perse, ik zit gewoon zelf af te tasten wat ik kan met mun lijf, en dan hebben we nog autorijden, ik kan geen uur rijden, too much..

Dus,wandelen zal een beetje in de buurt moeten zijn...

gekloot, ben verdimme toch nog geen 70 ,maar zo voelt het wel zo op mijn 55ste

enfin...
Renaat

Bericht door Renaat »

Soms word je wakker en dan voel je je als 18 ...... wat vaker voelt het meer als 88 . Probeer aan de kant van 18 te blijven . Maar als dat even niet lukt , doe dan wat je wel lukt want vaak geeft dat ook al een goed gevoel . In het ziekenhuis tijdens mn eerste wandeling ,nog onder begeleiding , zei de dame dat ik ook nog terug moest en daar wel rekening mee moest houden maar ik moest en zou de huiskamer halen omdat die koffie wel te hachelen was . Het doel heiligt de middelen en geeft onverwacht toch een boost.
Je suis , j'existe
Fay Ola di jee

Tis gewoon ene hoop geklooi als je uit balans raakt door je lichaam, acceptatie lief zijn, etc, maar ik ben nu eenmaal een erg actief mens, dat moet nu ff anders en dat vind ik lastig

Wat ik in mijn achterhoofd houd, alleen een lichaam dat zich veilig voelt kan genezen

Dwz, focus op vermijden van stress, ontspanningsoefeningen etc, lastig, leerschool maar noodzakelijk...
Fay Ola di jee

Nou, vandaag 10 km, goed te doen, loop nu om de dag, probeer minder eisen aan mezelf te stellen, ik hoef niet elke dag 10 km te lopen, dag herstel niks mis mee, om de dag en kijken hoe het gaat :)

En jullie?
DominiqueB
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Bericht door DominiqueB »

Ik wandel iedere dag tussen de 7 en 8 km maar uitschieters zijn mogelijk richting de 15 tot 20.
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.

28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
02-10-25 aanpassing geboorte akte