. Daten
-
Matijs
Re: Daten
Ikzelf zal graag willen daten met een vrouw, maar ik merk dat ik afstand neem zodra het contact wat serieuzer wordt. Mijn lichaam zit te veel in de weg. Ik denk dat ik daarom het liefst zal willen daten met iemand die ons (beter) begrijpt.
###
-
Fay Ola di jee
- Voornaamwoorden: Zij
Snap ik ook, ik heb daten altijd uitgesteld want lichaam idd, maar het is zo zonde van de tijd, je kunt er geheel open over zijn en men kan zelf bepalen of het een issue is of niet, en nog steeds mensen leren kennen zonder dat het een relatie hoeft te worden of dat die focus er op ligtMatijs schreef: 28 sep 2025, 00:14 Ikzelf zal graag willen daten met een vrouw, maar ik merk dat ik afstand neem zodra het contact wat serieuzer wordt. Mijn lichaam zit te veel in de weg. Ik denk dat ik daarom het liefst zal willen daten met iemand die ons (beter) begrijpt.
-
Yvi
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik val op mensen. Hoe iemand op 80-90 cm hoogte is uitgevoerd vind ik beperkt relevant. Wat voor mij veel meer relevant is. Is een klik. Ergens in een mix van emotionele, intellectuele , fysieke, intieme en sexuele energie. Niet alles hoeft er te zijn, maar wel een kloppende mix. Ik kan prima sex hebben zonder emotionele en intellectuele klik (het is immers maar sex). Als het intellectueel en emotioneel klopt dan wordt een fysieke match voor mij minder belangrijk. Diepe intimiteit en affectie is een ander verhaal, dan moet er bij mij heel veel kloppen.
Hierin ben ik zeker niet enige (misschien wel de enigste
)
Er is zoveel meer om te verbinden met mensen buiten het stereotype (t)M/(t)V denken.
Live life!

Hierin ben ik zeker niet enige (misschien wel de enigste
Er is zoveel meer om te verbinden met mensen buiten het stereotype (t)M/(t)V denken.
Live life!
100% Myself 
Intimiteit en Sex Positive

L, B, I en Q uit LHBTIQA+
Intimiteit en Sex Positive
L, B, I en Q uit LHBTIQA+
-
Gea
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Zelf ben ik nog niet zozeer met relatief bezig.
Ook voor mij geldt mijn lichaam fie voor mij niet klopt.
Uiteraard sluit ik niet uit dat het toch maar zo opeens kan gebeuren dat je een sparkling ervaart.
Maar mijn voorkeur zou ieder geval een transvrouw zijn.
Je begrijpt elkaar beter weet wat de ander doormaakt.
En je hoeft niets uit te leggen, heerlijk.
Ook voor mij geldt mijn lichaam fie voor mij niet klopt.
Uiteraard sluit ik niet uit dat het toch maar zo opeens kan gebeuren dat je een sparkling ervaart.
Maar mijn voorkeur zou ieder geval een transvrouw zijn.
Je begrijpt elkaar beter weet wat de ander doormaakt.
En je hoeft niets uit te leggen, heerlijk.

-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Even tussen de dingen over daten door....
Toevallig kwam iets soortgelijks zijdelings even aan bod tijdens een bijeenkomst die ik afgelopen avond bezocht. Die bijeenkomst werd georganiseerd door Linda Duits die binnenkort een boek uitbrengt dat best wel op jouw post aan lijkt te sluiten. Voor wie het leuk lijkt; als je op internet even zoekt op iets als "Linda Duits boek Leuk! pleidooi voor plezier", dan kom je het wel tegen.
Dat is nou echt iets positiefs!Yvonne schreef: 13 okt 2025, 15:31 Er is zoveel meer om te verbinden met mensen buiten het stereotype (t)M/(t)V denken.
Toevallig kwam iets soortgelijks zijdelings even aan bod tijdens een bijeenkomst die ik afgelopen avond bezocht. Die bijeenkomst werd georganiseerd door Linda Duits die binnenkort een boek uitbrengt dat best wel op jouw post aan lijkt te sluiten. Voor wie het leuk lijkt; als je op internet even zoekt op iets als "Linda Duits boek Leuk! pleidooi voor plezier", dan kom je het wel tegen.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.