Buik en hormonen

Make-up, kleding, en zo voort
Fay Ola di jee
Voornaamwoorden: Zij

Re: Buik en hormonen

Bericht door Fay Ola di jee »

Tis gewoon een hoop gedoe en gezoek en zwaar

Ik heb vandeweek weer mijn srs af moeten zeggen , duwde me regelrecht de put in, zelfmoordgedachten, heftig
Dat zakt dan wel weer

De dagen erop weer mentaal opkrabbelen, en maar weer door

En wat ik vooral merk steeds, ik functioneer prima als ik niet met mijn lichaam bezig ben, dan zit ik dus in mijn hoofd, en niet in hier en nu, een survivalmechanisme dat al heel vroeg is ontstaan, en dan gaat het prima met me,lijkt het

Moet ik dat lichaam aankijken weet ik weer genoeg...vermoeiend

Ik neem nu 13 jaar hormonen en denk nog steeds, wil ik dit wel, nee, diep van binnen niet, maar er is amper keuzevrijheid omdat ik weet hoe ik me voel zonder hrt, dus dat blijf ik nemen

Wat het beste voelt, ik ben allebei de sexen, of geen van beiden, dat klopt nog het meest, hoef ik niet te kiezen,maar dat lichaam he, dat zegt toch echt iets anders
HetGevoel

Bericht door HetGevoel »

Fay Ola di jee schreef: 17 dec 2025, 11:02 Tis gewoon een hoop gedoe en gezoek en zwaar

Ik heb vandeweek weer mijn srs af moeten zeggen , duwde me regelrecht de put in, zelfmoordgedachten, heftig
Dat zakt dan wel weer

De dagen erop weer mentaal opkrabbelen, en maar weer door

En wat ik vooral merk steeds, ik functioneer prima als ik niet met mijn lichaam bezig ben, dan zit ik dus in mijn hoofd, en niet in hier en nu, een survivalmechanisme dat al heel vroeg is ontstaan, en dan gaat het prima met me,lijkt het

Moet ik dat lichaam aankijken weet ik weer genoeg...vermoeiend

Ik neem nu 13 jaar hormonen en denk nog steeds, wil ik dit wel, nee, diep van binnen niet, maar er is amper keuzevrijheid omdat ik weet hoe ik me voel zonder hrt, dus dat blijf ik nemen

Wat het beste voelt, ik ben allebei de sexen, of geen van beiden, dat klopt nog het meest, hoef ik niet te kiezen,maar dat lichaam he, dat zegt toch echt iets anders
De reality check de spiegel is soms wel heftig inderdaad!!

Als ik vragen mag, wat betekenr “srs”?
Fay Ola di jee
Voornaamwoorden: Zij

Bericht door Fay Ola di jee »

srs, geslachts bevestigende operatie