Dit is al een beetje een oud topic, maar nu ik dit lees komen er wel weer dingen naar boven. In mijn tienertijd luisterde mijn vader veel naar zendamateurs en dan vooral naar de repeaters PI2AMR / PI3AMR in Geertruidenberg; omdat ze niet meer op de oude Amercentrale mochten staan zijn ze verhuisd naar Breda en daar PI2BRD / PI3BRD gaan heten. Na een paar jaar een zendamateur leren kennen en toen op den duur een luisternummer bij de VERON aangevraagd. Een paar jaar geleden nog nagevraagd of dat dat nog op mijn naam stond en dat was zo. Ik heb er nooit wat mee gedaan maar het blijft leuk om het te hebben.
73, NL12360
PS, ik had voor dat ik het hier las nog nooit van de 33 groet gehoord maar ik ben blij dat het er is.
CQ CQ Transgenders met Zenders
-
FreyaSkye
-
marianne
Re: CQ CQ Transgenders met Zenders
nou als je het leuk vindt ? haal even je N, en je kan meepraten, zo moeilijk is de novice stof niet,
leuk dat je even reageert ! 33 , en 88 , Marianne
PB4B
PS ik ben hard aan het oefenen met morse SK . .
leuk dat je even reageert ! 33 , en 88 , Marianne
PB4B
PS ik ben hard aan het oefenen met morse SK . .
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
-
FreyaSkye
Ik zou ooit best wel een licentie wilen halen. De afgelopen jaren had ik zoveel extra dingen die me buiten het werk bezig hielden zoals fotograaf bij een carnavals stichting, bestuurslid bij een Sinterklaas Stichting en vrijwilliger bij een Kinder Vakantie Werk. Als ik wat meer rust heb dan kan ik er misschien wel eens aan gaan denken om het op te pakken. Ik heb VBO electrotechniek gedaan en toen ik ooit de eerste pagina's van het cursus boek had doorgenomen herkende ik alles. Maar goed, alles op zijn tijd. 73 & 88
-
Mevr B
Fijnaart, dat is vlak bij waar ik nu zit qua werk, (vandaag niet, lekker aan boord blijven).
Je hebt de ondergrond, de basis, dus heel moeilijk kan het niet voor je zijn.
Ik heb 30 jaar terug of zo met alleen mijn MTS E (en een hoop piratenervaring) mijn (wat nu is) F gehaald.
Je hebt de ondergrond, de basis, dus heel moeilijk kan het niet voor je zijn.
Ik heb 30 jaar terug of zo met alleen mijn MTS E (en een hoop piratenervaring) mijn (wat nu is) F gehaald.
Gaat door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen...