COC Leiden
-
TanteJuut
Re: COC Leiden
Merel, je kunt bij mij crashen als je een slaapplaats zoekt.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
Barbarella
-
Merel77
Wow thx, ik heb helaas al wel andere afspraken gemaakt inmiddels. Maar ik stuur nog een pb'tje.TanteJuut schreef:Merel, je kunt bij mij crashen als je een slaapplaats zoekt.
-
Arike
Ik kan helaas niet naar Leiden vanavond.... al ben ik wel heel benieuwd naar de workshop. Op zakelijk vlak lukht assertief zijn mij behoorlijk goed tegenwoordig (mede dankzij al die veels te dure managementcursussen betaald door de baas
). Maar op persoonlijk vlak vind ik het toch nog een stuk lastiger...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
TanteJuut
Was supergezellig. Lieve VM's (een heel verliefd jong stelletje, zo aandoenlijk). Paar starters, Paar twijfelaars, Paar onderweg transen, Paar oude bouwdozen (lees: ondergetekende) en veel interessante opdrachten van een goede kootsj/treener om aan het zelfvertrouwen te werken. Ook ruimte voor veel openhartige gesprekken in een sfeervol kroegje met lekker bier en tosti's. Beter dan Transvisie (niet geheel vergelijkbaar natuurlijk) in mijn ogen. Daarna heerlijk gekletst en gedronken met de rest van LGBT gemeenschap en leuke contacten gelegd. Voor herhaling vatbaar. De "afdeling" Leiden is goed bezig. Klasse Tyler, ik doe mee!
-
Anon20190712
Aaah ik vind het super jammer dat ik niet kon komen! Wanneer is er weer zo'n bijeenkomst?
-
Arike
Thx voor je verslag, TanteJuut. Klinkt goed! (Alhoewel niet heel druk, begrijp ik). Qua afstand is het makkelijk te doen voor mij, dus ik kom zeker ook een keer. Kan je een beetje parkeren daar?
"You try to forget but it's impossible
-
TanteJuut
Geloof dat er 12 waren. Later op de avond kwam de LGBT gemeenschap uit Leiden nog meeborrelen. Toen pak 'm beet 25 mensen. Goed te overzien en het kroegje is niet zo groot, maar wel donkerbruin = al snel gezellig. Ben gelukkig ook een makkelijke prater. Had met alles en iedereen contact. Parkeren is prima trouwens. Tegenover COC is er een parkeerplaats. Als hier een maandelijks schema van gemaakt kan worden op de 1e vrijdagavond van de maand denk ik dat we een leuke ontmoetingsplek in de Randstad hebben (buiten Transvisie). Vooral het concept "workshop + praatsessie + kroeg + dansvloer" is een goede basis. Zo veeleisend zijn we toch niet? Gaat toch om het leggen van leuke contacten. Ook de mix VM & MV, pre-op & post-op vind ik goed.
-
Harro
was inderdaad een bijzondere avond. Goeie sfeer. Het heeft mijn zelfvertrouwen een boost gegeven