Wil beginnen om borstvorming te krijgen
-
Eveline66
Wil beginnen om borstvorming te krijgen
Heeft iemand hier een idee,als je nog niet bij een dokter of iets bent geeeest,je alvast zou kunnen starten om wat borstvorming te krijgen,ben 59jaar,grtjes eveline
-
DominiqueB
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: Wil beginnen om borstvorming te krijgen
Hop extract zou kunnen helpen maar je krijgt geen garantie, krijg je ook met hormonen niet trouwens.
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
02-10-25 aanpassing geboorte akte
28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
02-10-25 aanpassing geboorte akte
-
Marije
Deze vraag komt heel vaak voorbij en borstvorming is heel erg afhankelijk van je genetische aanleg.
Ik had al borsten voordat ik in transitie ging... mijn broer heeft ze ook en mijn vader ook. Inderdaad, van het consumeren van bier, vooral van hoge gisting.
Als je 59 bent weet je waarschijnlijk al wel redelijk of je deze genetische aanleg wel of niet hebt.
Ik had al borsten voordat ik in transitie ging... mijn broer heeft ze ook en mijn vader ook. Inderdaad, van het consumeren van bier, vooral van hoge gisting.
Als je 59 bent weet je waarschijnlijk al wel redelijk of je deze genetische aanleg wel of niet hebt.
-
Eveline66
Heb inderdaad wel een klein beetje borstvorming omdat ik iets te zwaar ben denk ik,maar zomaar ergens hormonen bestellen en gaan slikken lijkt mij wat eng.
-
Marije
Dat heeft ook niet zoveel zin, want testosteron is dominant over oestrogeen en je lichaam zou het waarschijnlijk direct afvoeren tenzij je enorme hoeveelheden gebruikt.
Daarom krijgen de meeste vrouwen die in transitie gaan testosteron blokkers. Soms krijgen jongere mensen monotherapie met hogere doseringen.
Niet zelf mee gaan lopen klooien.
Daarom krijgen de meeste vrouwen die in transitie gaan testosteron blokkers. Soms krijgen jongere mensen monotherapie met hogere doseringen.
Niet zelf mee gaan lopen klooien.
-
emmy
veel drop eten , daar krijg je hoge bloeddruk van , en dan naar je huisarts gaan en vragen of hij medicijnen wil voorschrijven tegen te hoge bloeddruk als hij dan losartan voorschrijft dan krijg naar een paar maanden vanzelf enorme borstgroei en dan kan je zonder moeite een kleine bh vullen
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Hm, lijkt me niet de meest verstandige weg...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Yvi
- Voornaamwoorden: zij/haar
Om vervolgens te stoppen met de drop om je nieren heel te houden en te eindigen met een gevaarlijk lage bloeddruk, een te hoog kalium en te laag suiker. En een klapper voor je lever.emmy schreef: 10 mei 2026, 07:41 veel drop eten , daar krijg je hoge bloeddruk van , en dan naar je huisarts gaan en vragen of hij medicijnen wil voorschrijven tegen te hoge bloeddruk als hij dan losartan voorschrijft dan krijg naar een paar maanden vanzelf enorme borstgroei en dan kan je zonder moeite een kleine bh vullen
Hoe verzin je het...
100% Myself 
Intimiteit en Sex Positive

L, B, I en Q uit LHBTIQA+
Intimiteit en Sex Positive
L, B, I en Q uit LHBTIQA+
-
Marica
- Voornaamwoorden: Hun / Henne
Als het om het gevoel gaat en het uiterlijk vertoon, kun je natuurlijk borstprotheses gaan gebruiken. Alle soorten en maten zijn er op de markt om een bh er mee tye vullen.
Hoe denk je dat vrouwen dat oplossen na een borstamputatie na borstkanker? Er zijn zelfs opplak borsten.
Hoe denk je dat vrouwen dat oplossen na een borstamputatie na borstkanker? Er zijn zelfs opplak borsten.
ᛃᛖᚷ ᛖᚱ ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ ᛃᛖᚷ ᛃᛟᛒᛒᛖᚱ ᛈᚨ ᛖᚾ ᚷᚨᚱᛞ ᛁ ᚺᛟᚲᚲᛊᚢᚾᛞ ᛊᛟᛗ ᚷᚱᚨᚢᛖᛗᚨᛊᚲᛁᚾ ᛏᚱᚨᚲᛏᛟᚱ ᛟᚷ ᛚᚨᛊᛏᛖᛒᛁᛚᛊᛃᚨᚠᚢᚱ ᛟᚷ ᛃᛖᚷ ᛒᛟᚱ ᛊᚨᛗᛗᛖᚾ ᛗᛖᛞ ᛗᛁᚾ ᚲᛃᛇᚱᛖᛊᛏᛖ ᚲᛟᚾᛖ ᚲᚨᚨᛏᛃᛖ ᛁ ᚲᚱᚢᛞᛊᚺᛖᚱᚨᛞ ᚲᛟᛗᛗᚢᚾᛖ
-
Kim_m
als je met een middeltje borsten wil krijgen dan heb je er jaren voor nodig om iets fatsoenlijks te krijgen.
Toen meisjes in de pubertijd gingen duurde het ook meerdere jaren voor hun borsten volgroeid waren maar als je morgen borsten wil hebben moet je protheses nemen en dan neem je er een mooie prothese bh bij en dan zul je in de wolken zijn.
Als je die onder trui draagt zie je geen verschil.
Let wel je kan ze bij een Chinese postorder bestellen maar die zullen niet zo goed zijn als die van €200/300,=.
Toen meisjes in de pubertijd gingen duurde het ook meerdere jaren voor hun borsten volgroeid waren maar als je morgen borsten wil hebben moet je protheses nemen en dan neem je er een mooie prothese bh bij en dan zul je in de wolken zijn.
Als je die onder trui draagt zie je geen verschil.
Let wel je kan ze bij een Chinese postorder bestellen maar die zullen niet zo goed zijn als die van €200/300,=.
Ik weet het wel maar ik doe net of ik het niet weet.
4-3-2026 hormonen.
4-3-2026 hormonen.