penis envy

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Sebastian

penis envy

Bericht door Sebastian »

Hoi allemaal.

Sorry dat ik zo kort uit de bocht kom vallen
maar ik denk dat ik aan penis envy lijdt. Hoe cruel en stom dat ook mag linken en zwaar beladen.
Ik ben jaloers op hoe mannen seks hebben met een vrouw.
Is dat normaal, of ben ik echt weird.
Seks is voor mij niet zomaar iets hoor,ik ben geen vieze perv, ik heb gewoon net als een man die behoefte wat bij een man normaal is.
Maar bij mij heel sad, eigelijk.

Ja, laat ik maar eerlijk zijn,

nou vraag ik me af, of jullie dit ook zo ervaren,

of niet.

Groetjes
boytomlife

Re: penis envy

Bericht door boytomlife »

He Sebastian,

Ehm ik heb ook penisnijd. Ik ben jaloers op hoe mannen door vrouwen bevredigd kunnen worden en op hoe vrouwen daarop kicken. Heb een beetje een minderwaardigheidscomplex omdat ik een operatie daarbeneden niet zie zitten, en dus geen penisman zal zijn...

Helpen kan ik je helaas niet. Maar ik kan je geruststellen dat het niet vreemd is, en dat ik er dus ook last van heb...

Grtz
Tom
Jake

Bericht door Jake »

Ik herken dit ook en net als Tom zie ik een operatie ook niet zitten (resultaten vind ik te slecht), maar gelukkig zorgt testosteron voor behoorlijk wat groei. Een echte penis zal het natuurlijk nooit worden, maar vrouwelijk blijft het dan zeker niet. Ik weet niet of je van plan bent hormonen te gebruiken, maar voor mij persoonlijk is de "penis envy" een stuk minder geworden. Helaas is er geen perfecte oplossing waardoor het helemaal verdwijnt.
Figó

Bericht door Figó »

Ik heb dit ook. Vroeger vond ik het nooit eerlijk dat mijn vrienden overal konden plassen en ik altijd naar een wc moest zoeken. Tegenwoordig is dat nog steeds zo. Vaak zijn er op bijvoorbeeld festivals van die ronde plas toestellen voor mannen en voor de vrouwen kost het 50 cent en je krijgt een stinkende onder gespiste wc waar je een half uur in de rij staat.
Ik ben ook heel jaloers. Natuurlijk zijn er een soort oplossingen (plastuit voor het plassen, voorbinddildo voor de seks bijvoorbeeld) maar dat is nooit ideaal. Het is jammer dat er geen ideale oplossing is. Het liefst wil ik een werkende piemel zonder pompje of mega littekens op mn arm. Zonder dat ie zo klein is dat je er niks mee kan. Ik vraag me trouwens af wat het verschil is als je testosteron krijgt. Daar gaat ie van groeien maar toch niet veel of wel?
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
leslie

Bericht door leslie »

het is dat ik het ding nodig heb voor mijn operaties. Anders mocht je hem zo hebben.
kleine stapjes grootse toekomst
J1nny

Bericht door J1nny »

Hihihi, hier van hetzelfde........
Sebastian

Bericht door Sebastian »

Haha ik dacht echt dat ik de enige was. En een creep was. :D

Maar gelukkig niet. Anders waren alle mannen creep's.

Ja testosteron zal me vast heel erg helpen. Natuurlijk niet 100 %. maar wel veel. :)

En ja het seksuele/staand plassen/zelfverzekerheid mis ik echt. Maar ja, wie weet wat de toekomst voor oplossing(en) biedt.

En voor de MtF's, ja jammer dat we niet konden ruilen he? :mrgreen:
Jake

Bericht door Jake »

Viggo schreef:Ik vraag me trouwens af wat het verschil is als je testosteron krijgt. Daar gaat ie van groeien maar toch niet veel of wel?
Dat verschilt enorm per persoon, maar ik heb wel 'ns gehoord dat iemand 6 cm had. Natuurlijk heb ik dit niet gecontroleert, dus misschien was het die typische opschepperij, net zoals biojongens vaak 18 cm hebben. ;)
Jasper

Bericht door Jasper »

bij mij is er geen verschil, helaas.
wat de moeite waard is is de moeite waard
J1nny

Bericht door J1nny »

Juno schreef:
Viggo schreef:Ik vraag me trouwens af wat het verschil is als je testosteron krijgt. Daar gaat ie van groeien maar toch niet veel of wel?
Dat verschilt enorm per persoon, maar ik heb wel 'ns gehoord dat iemand 6 cm had. Natuurlijk heb ik dit niet gecontroleert, dus misschien was het die typische opschepperij, net zoals biojongens vaak 18 cm hebben. ;)
????? De meeste biojongens hebben minimaal wel eens 25 cm gemeten.........
Dat beweren ze in ieder geval, 10 cm komt eerder mijn inziens...... :lol:

En ik heb ooit wel eens een bio gezien waar de klit zeer prominent tussen de schaamlippen uitstak.............