penis envy

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
leslie

Re: penis envy

Bericht door leslie »

idd 10 cm is het eerder hoor

en idd sebastian konden we maar ruilen (gewoon braintransplant )
kleine stapjes grootse toekomst
Harro

Bericht door Harro »

Herkenbaar, ook bij mij. Ik zou zelf ook heel graag vader geweest zijn bijvoorbeeld, maar ja dat zit er nou eenmaal niet in (biologisch dan)
Moet wel zeggen dat het dubbel is omdat ik van mening ben dat het alleen mij en een eventuele partner iets aangaat, maar aan de andere kant zou het wel heel gaaf zijn om een 'echte' te hebben. Heel gek, maar voor mijn gevoel ontbreekt er gewoon iets aan mijn lichaam
J1nny

Bericht door J1nny »

Nogmaals, je zou dat onding zo overnemen mogen.....
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Als ik het even omdraai heb ik nooit zo erg last gehad van vaginanijd, het niet hebben van het ding is altijd iets geweest wat ik belangrijker vond dan het hebben van een vagina, misschien verandert dat nog.
Irene
Claire

Bericht door Claire »

de ene helft wil hem kwijt en de andere helft wil er 1 :)
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Venka

Bericht door Venka »

Jeetje wat een lul verhalen hier :D

Maar ik moet zeggen,wat dit forum zo leuk maakt,is dat de tegenstrijdigheden tussen geboren mannen en vrouwen zo leuk is.Ik moet niks van mijn ding weten en de mannen hier willen juist zon ding hebben en hebben er zelfs een topic voor gemaakt.We voeren in principe dezelfde strijd alleen in omgekeerde richting en de raakpunten die wij gemeen hebben is dat wij allemaal een strijd voeren om ons zelf te zijn. mon ami en mon amie leuk :D chapeau voor iedereen
boytomlife

Bericht door boytomlife »

Apart toch he, maar dat bewijst maar weer dat we elkaars omgekeerden zijn ;)

Nu moet ik bekennen dat ik als lesbisch meisje erg feministisch was: je hebt geen man en zeker geen penis nodig voor seks. Ik weet dat er wel degelijk drang naar het hebben van was, en dat is nu verklaard. Toch ben ik van mening dat je moet liefhebben met je lijf, een 'speeltje' is eventuele afwisseling, en misschien voelt dat wel goed voor de jongen, zodat hij zich 'man' voelt, of iets meer man.
Ik probeer me zo min mogelijk op dat onding van kerels te focussen, omdat ik ook iets heb wat Juno en Viggo zeggen: al dat gedoe en die littekens voor een deprimerend resultaat, en dan nog tig keer 'vernieuwing' toe moeten laten voegen. Ja dag! Een neovagina is uiteindelijk tenminste een mooi iets :) Penissen zijn gewoon lelijk, maar dat neemt niet weg dat ik voel dat ik het had moeten hebben.

Wel interessant is dat ik veel gelezen heb (voor mn scriptie) over de phallocentrische wereld. Het is ook echt zo, en dat maakt dat ik me soms nog rotter voel dan ik al doe... Dan zeggen mensen heel lief 'het ding is niet nodig', maar nee ondertussen liggen ze wel met een penisdrager in bed, of hebben ze er zelf 1. Beetje hypocriet (al kunnen ze daar niks aan doen!). Maar mijn ex-lief zei ook dat ze het met mij minstens zo fijn en intiem vond (nog intiemer) dan met haar voorgaande biomannen (ik was nog echt een meisje toen we samenwaren). Dus gelukkig zijn er wel degelijk mensen die genieten gewoon van een lijf, whatever het is. En voor jezelf: staand plassen kan met een hulpstukje en ja het suckt dat het zo moet, maar tis niet anders. Het voorkomt iig wachtrijen! En het gevoel van een penis willen hebben kan opgelost worden met packen. Het hielp bij mij, alleen jammer dat in dat ding geen gevoel zit voor mijzelf.

Ik pack nu expres niet meer, want ik wil gewoon jongen zijn met het lijf wat ik heb. Minder focus op dat ding daar, en meer op mn eigen lijf. En ik moet zeggen: het werkt goed :) En ja tuurlijk heb ik nog vreselijke dipjes erover, maar ik kan prima zonder packer.

Wat een lulverhaaltjes letterlijk ja... Maar ik hoop dat het duidelijk is ;)
TanteJuut

Bericht door TanteJuut »

Mooi gezegd boytomlife. Ik kan me goed voorstellen dat sommige FtM niet "all the way" gaan. Er is genoeg ander gereedschap dat aan een lijf vastzit om sex leuk te maken. Een neovagina mooi vinden heb ik persoonlijk wel moeite mee. Knap gedaan hoor. Respect voor de chirurg, maar al die flapjes enzo... Nee, pak niet iedere dag de spiegel erbij. Kan best genieten van een penis (alleen niet aan mijn lijf aub, in gaat beter ;) Hoop dat er ooit nog iets op gevonden gaat worden voor jullie. Over penis eny: is het equivalent dan kutjaloezie? Daar herken ik me wel in geloof ik.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
J1nny

Bericht door J1nny »

Hmmm, ik heb niks met een penis, niet bij mezelf en ook niet bij een ander.......
Een vagina daarintegen.......... :D
Daniel

Bericht door Daniel »

Ik heb de laatste tijd steeds meer last hiervan, maar de hoop dat het weggaat is er nog steeds xD.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot