Ondergoed voor de transseksuele vrouw

Make-up, kleding, en zo voort
Jannet V

Re: Ondergoed voor de transseksuele vrouw

Bericht door Jannet V »

Draag al tijden een billenbroekje, gewoon Lascana, gewoon besteld bij Otto, ooit ontworpen voor bio vrouwen die niet geheel tevreden zijn over hun achterwerk.
2066428.jpg
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gwendolyn

Bericht door Gwendolyn »

Wat de reclame voor lingerie betreft, zie eerste posting, ;) vond ik ook dat de dames wel of bio vrouwen waren, of transseksuele vrouwen die uitzonderlijk veel geluk hebben met hetgeen ze mee geboren zijn. Er is wel een site, ( USA ) die moet ik weer eens op zoeken, waar speciale lingerie gemaakt wordt voor de ( van oorsprong ) man, welke rekening houdt met de in het algemeen iets forsere lichaam bouw van een mens met een mannelijke lijf. Onder andere, prachtige body's die gewoon langer zijn dan de dames uitvoeringen. Ongeacht waarom de persoon in kwestie het wil hebben, het past. En dat is vaak niet het geval, vooral met langere beneb, langere torso dan de gemiddelde maat voering van bio dames mode.

Mooie billen slip by the way. :wship:

Gwendolyn
J1nny

Bericht door J1nny »

Dat van dat langere lichaam kan ik beamen, daarom draag ik ook geen body's of badpakken......
Raisa

Bericht door Raisa »

Ik houd niet van lingerie omdat het een erg groot contrast creëert tussen de vrouwelijke lingerie en het mannelijk gevormde lijf. Daarom houd ik het bij mijn oude snoopy pyama :hbeat:
Mellaney

Bericht door Mellaney »

Ben het wel eens met wat TanteJuut schrijft en koop ook 'gewone' dingen in 'gewone' winkels. Vandaag nog een beugel bh en een body met beugel bh gekocht bij de Lidl :lol: Zag dat er al vele vrouwen mij voor waren geweest, maar gelukig toch beide in een mooie donkerblauwe kleur kunnen vinden. Ze zitten heel comfortabel, mede door de fijne brede schouderbandjes. Ze zijn ook nog mooi, want voorzien van kant. Totaal prijs nog geen 20 euro :D
Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen!
Jessy

Bericht door Jessy »

Ik draag momenteel geen dameslingerie. Simpelweg omdat ik me er niet comfortabel bij voel om het 'ding' in een sexy damesslipje te proppen. Daarom draag ik nu gewoon herenslips. Niets bijzonders, maar wel comfortabel en gemaakt om het zaakje in weg te stoppen. En met een pantybroekje erover zit het strak genoeg op zijn plaats.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.