Wachttijden VU
-
Venka
Re: Wachttijden VU
Om zo iets te doen en dan daar voor vanuit Enschede te reizen is iets te veel van het goede.Stel dat iedereen dat zou doen.............. 
-
Nadine84
haha oh goed dat ik dat weet dan hahahaRaisa schreef:Vooral wanneer je Jos en de meiden van de administratie af en toe wat lekkers toestopt.
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.
verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
-
Engel
Als ik dat geweten had had ik een taart meegenomen. Wachtlijst na screening op 11 februari 2013 (10)12 maanden.
Aan de telefoon zei iemand van het genderteam 10 maanden. Tijdens het screeningsgesprek zei de psycholoog hou maar 12 maanden aan voor de zekerheid.
Engel
Aan de telefoon zei iemand van het genderteam 10 maanden. Tijdens het screeningsgesprek zei de psycholoog hou maar 12 maanden aan voor de zekerheid.
Engel
Laatst gewijzigd door Engel op 16 feb 2013, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Arike
Die lengte van wachtliisten lijken wel dagkoersen

"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Venka
Jos heeft mij verteld 10 tot 12 maand,de waarheid zit altijd in het midden dus 11 maand 
-
Mellaney
Arike schreef:Die lengte van wachtliisten lijken wel dagkoersen![]()
Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen!
-
Raisa
Jos kwam gisteren naar me toe met de vraag of ik al met de ontharing wilde beginnen zodat ik zo vlug mogelijk na mijn RLE (die nu nog 6 maanden duurt) geopereerd kan worden. Ik was even perplex...
-
Amber-B
Wachtlijsten...t kan altijd gekker....afgelopen maandag groen licht gekregen maar een afspraak voor de onderzoeken en eerste recept maken kon nog niet omdat t systeem vast zat. Jos had t er over dat t zeker april zou worden. Ik zou maandag of dinsdag gebeld worden. Woensdag zelf maar terug gebeld. "Sorry, we hebben n achterstand omdat t systeem er n tijd uit heeft gelegen, houd u rekening met half mei. We bellen u als we meer weten." Een paar uur later werd ik gebeld dat ik volgende week vrijdag (22 februari) al kon langs komen.... ik zeg geen nee....ik was toch al vrij
Btw, zolang er mensen op n chat, forum of elders al vrij snel naar t genderteam verwezen worden als ze n beetje in de knoop zitten omdat ze n rokje dragen leuk vinden, moeten we niet gaan zeuren dat de wachtlijsten zo lang zijn....verwijs die mensen anders eerst richting Riagg, GGZ of desnoods de huisarts. Door dit soort "ik vind n rokje fijn, wil ik nu n vrouw zijn?" mensen raken die wachtlijsten overvol. Net als mensen die zowel bij Tanja als t VU ingeschreven staan...1 mens op 2 lijsten...
Btw, zolang er mensen op n chat, forum of elders al vrij snel naar t genderteam verwezen worden als ze n beetje in de knoop zitten omdat ze n rokje dragen leuk vinden, moeten we niet gaan zeuren dat de wachtlijsten zo lang zijn....verwijs die mensen anders eerst richting Riagg, GGZ of desnoods de huisarts. Door dit soort "ik vind n rokje fijn, wil ik nu n vrouw zijn?" mensen raken die wachtlijsten overvol. Net als mensen die zowel bij Tanja als t VU ingeschreven staan...1 mens op 2 lijsten...
Some girls have a penis...some boys don't.
-
Arike
Gefeliciteerd met je groen licht, Amber

Dat bedoel ik nouRaisa schreef:Jos kwam gisteren naar me toe met de vraag of ik al met de ontharing wilde beginnen zodat ik zo vlug mogelijk na mijn RLE (die nu nog 6 maanden duurt) geopereerd kan worden. Ik was even perplex...
"You try to forget but it's impossible
-
Anon20180501
Van mij ook gefeliciteerd met het groene licht, Amber.
Liefs Daniéla
Liefs Daniéla