Wachttijden VU

Nieuwsberichten
Engel

Re: Wachttijden VU

Bericht door Engel »

Arike schreef:Die lengte van wachtliisten lijken wel dagkoersen ;) :(
Hoi Arike,
Als ik het positief zie heb ik er al 5 dagen opzitten.

Krijg je eingenlijk een schriftelijke bevestiging dat je op de wachtlijst staat voor de diagnostiek?
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Raisa

Bericht door Raisa »

Nee, die heb ik nooit gekregen. Voor mij was de bevestiging dat ik op de wachtlijst stond toen ik post kreeg van het VUmc voor bijvoorbeeld de voorlichtingsavond.
Minne

Bericht door Minne »

Bij het UMCG krijg je die wel(ongeveer anderhalve maand na je intake..), maar volgens mij gaan het VU en UMCG toch een beetje verschillend te werk
Engel

Bericht door Engel »

Raisa schreef:Nee, die heb ik nooit gekregen. Voor mij was de bevestiging dat ik op de wachtlijst stond toen ik post kreeg van het VUmc voor bijvoorbeeld de voorlichtingsavond.
Hoi Raisa,
Dus dan heeft het wel zin om af en toe, via mail vriendelijke aan Jos te informeren hoe of wat?
Hoe lang duurde dat dan na je screeningsgesprek dat je uitgenodigd werd voor een voorlichtingsavond?
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
J1nny

Bericht door J1nny »

Engel schreef:
Raisa schreef:Nee, die heb ik nooit gekregen. Voor mij was de bevestiging dat ik op de wachtlijst stond toen ik post kreeg van het VUmc voor bijvoorbeeld de voorlichtingsavond.
Hoi Raisa,
Dus dan heeft het wel zin om af en toe, via mail vriendelijke aan Jos te informeren hoe of wat?
Hoe lang duurde dat dan na je screeningsgesprek dat je uitgenodigd werd voor een voorlichtingsavond?
Die voorlichtingsavond wordt eens in de zoveel tijd gepland, dus daar zit geen relatie tussen....
Jannet V

Bericht door Jannet V »

In het hoge noorden mag alles af en toen wel op z'n grondvesten staan te schudden maar ik heb toch de indruk dat het in het UMCG een beetje vlotter loopt. Maar daarin kan ik me natuurlijk vergissen. (geef gerust tegengas)
Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Amber-B

Bericht door Amber-B »

Just a shot...

UMCG is voor veel Nederlanders dan ook best wel ver en ligt in redelijk dunbevolkt gebied. Het is makkelijker/sneller om vanuit Apeldoorn in Amsterdam te komen dan in Groningen, om over Maastricht nog maar te zwijgen. Ik weet niet hoe groot t genderteam daar is, maar als t net zo groot is als bij de VU zou t me niks verbazen..
Some girls have a penis...some boys don't.
Danielle

Bericht door Danielle »

De wachttijden zijn wel langer geworden. Ik heb gister op mijn blog eens alle belangrijke datums op een rijtje gezet.

Ik heb me aangemeld in februari 2010, intake was 4 maanden later in juni '10 en de diagnose begon 11 maanden daarna in mei 2011. Dat is bij elkaar 15 maanden. Overigens werd er na mijn intake gemeld dat de verwachte wachttijd slechts 6 maanden zou zijn.

Het hele lijstje staat op mijn blog; http://fadinggender.wordpress.com/2013/ ... -tijdlijn/" target="_blank
Mijn transitieblog: Fading Gender
Arike

Bericht door Arike »

Amber schreef:Just a shot...

UMCG is voor veel Nederlanders dan ook best wel ver en ligt in redelijk dunbevolkt gebied. Het is makkelijker/sneller om vanuit Apeldoorn in Amsterdam te komen dan in Groningen, om over Maastricht nog maar te zwijgen. Ik weet niet hoe groot t genderteam daar is, maar als t net zo groot is als bij de VU zou t me niks verbazen..
Het team op het UMCG is veel kleiner. Als je ze belt en je zegt dat je in Apeldoorn woont, dan word je vriendelijk doch dringend verzocht je te melden in Amsterdam ;)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Heleen

Bericht door Heleen »

Er is een geactualiseerde lijst trouwens: http://www.vumc.nl/afdelingen-themas/34 ... /Wachttijd" target="_blank