Ik had eergisteren een mail gestuurd naar een medewerker die mij het adres had gegeven waar ik het naamwijzigingsformulier toe moest sturen omdat ik nog steeds niets gehoord had. Blijkt dat mijn naam al 20-12-2012 veranderd wasArike schreef:Dat scheelt inderdaad heel veel dat je gewoon een formulier kan invullen voor je naam.
En dat wordt dan ook per direct gewijzigd?
naam
-
Holden
Re: naam
-
Harro
Deze week de beslissing genomen dat mijn Harro gaat worden. Heb Henrico een tijdje geprobeerd op dit forum, maar het voelt toch niet helemaal goed.
Harro voelt beter, stoerder, mannelijker etc.
Achteraf was Harro al de eerste naam die bij me naar boven kwam. Blijkt maar weer dat de eerste ingeving vaak de beste is
Harro voelt beter, stoerder, mannelijker etc.
Achteraf was Harro al de eerste naam die bij me naar boven kwam. Blijkt maar weer dat de eerste ingeving vaak de beste is
-
Engel
Engel, ik hoef mijn naam niet te veranderen. In mijn leven tot nu toe is de verwarring al groot genoeg. De meeste mensen denken al dat ze met een vrouw te maken hebben. Ik beantwoord heel veel mails en tegenwoordig met ook je naam er bij en kan krijg ik veel reactie zoals Geachte Mevrouw. Niet dat ik dat erg vind/vond.
Dus ik hou gewoon mijn naam.
Engel
Dus ik hou gewoon mijn naam.
Engel
-
Barbarella
Ja Maar Engel, is je naam dan ook in het echie Engel?
of heb je een andere naam die zowel voor maanen als vrouwen in zwang is zoals Marijn.
Je hoeft natuurlijk niet je echte naam te vertellen maar ik vroeg het me gewoon af
Levendula ( wat niet de naam is die ik bij geboorte heb gekregen en ook niet mijn gekozen naam maar gewoon een internet naam,)
of heb je een andere naam die zowel voor maanen als vrouwen in zwang is zoals Marijn.
Je hoeft natuurlijk niet je echte naam te vertellen maar ik vroeg het me gewoon af
Levendula ( wat niet de naam is die ik bij geboorte heb gekregen en ook niet mijn gekozen naam maar gewoon een internet naam,)
Na mij de zondvloed!
-
Engel
Hoi Levendula,
Dat is nu grappig en bedoel ik, mijn naam is echt Engel. Toen ik mij voor het eerst aanmeldde voor het screeningsgesprek bij het genderteam vroeg iemand (Evelien dacht ik) Staat deze naam echt in het paspoort?
Ja zei ik. Wat een leuke naam zei ze.
Hier zit ik dus al mijn hele leven mee, niet dat ik het nu erg vind hoor. Maar op de middelbare school waren er altijd leraren die zo nodig grapjes moesten maken.
Vrouwen vinden het meestal een leuke naam en mannen vragen vaak: hoe heet je echt?
Groetjes Engel
Dat is nu grappig en bedoel ik, mijn naam is echt Engel. Toen ik mij voor het eerst aanmeldde voor het screeningsgesprek bij het genderteam vroeg iemand (Evelien dacht ik) Staat deze naam echt in het paspoort?
Ja zei ik. Wat een leuke naam zei ze.
Hier zit ik dus al mijn hele leven mee, niet dat ik het nu erg vind hoor. Maar op de middelbare school waren er altijd leraren die zo nodig grapjes moesten maken.
Vrouwen vinden het meestal een leuke naam en mannen vragen vaak: hoe heet je echt?
Groetjes Engel
-
Jannet V
Engel schreef als reactie.
Jannet
Goed gedaan meisje!Vrouwen vinden het meestal een leuke naam en mannen vragen vaak: hoe heet je echt?
Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Figó
Mag mijn naam veranderd worden in Fiegó?
Ik zag net een paar reacties dat dat gewoon kan, dus graag
Viggo was een tussen naam, na Viggo werd het Viegó, en daarna Fiegó. Ik vind Tyson ook een leuke naam, altijd al gevonden. Maar het is geen naam voor mij. het past niet bij me! Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die Fiegó heet, dus dat is wel cool!
Viggo was een tussen naam, na Viggo werd het Viegó, en daarna Fiegó. Ik vind Tyson ook een leuke naam, altijd al gevonden. Maar het is geen naam voor mij. het past niet bij me! Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die Fiegó heet, dus dat is wel cool!
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
http://www.gender-idee.nl
-
Arike
Doe ik morgen!Viggo schreef:Mag mijn naam veranderd worden in Fiegó?
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Arike
Hi Fiegó,
Is aangepast
Gefeliciteerd met je nieuwe naam!
Is aangepast