Trans*-café COC Leiden

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Tyler

Trans*-café COC Leiden

Bericht door Tyler »

Het is zo ver! De eerste editie van het Trans*-café bij COC Leiden.Vanaf heden zal iedere eerste zaterdag avond de bovenbar tussen 20:00 uur en 01:00 uur uitsluitend geopend zijn voor alle transgenders.

Onder transgenders verstaan we iedereen die niet binnen de binaire gender verdeling past. Dus van transseksueel tot travestiet, van genderloos tot androgyn, iedereen is welkom!

Voel je je hier in thuis of ben je nog zoekende, kom gerust eens langs om in deze veilige omgeving even helemaal jezelf
te kunnen zijn of te ontdekken. Drink een kopje koffie of een biertje en praat met anderen over de ervaringen in een ontspannen, ongedwongen setting.

Voor de Facebook event check: https://www.facebook.com/events/612528758762719/
Anon20180501

Re: Trans*-café COC Leiden

Bericht door Anon20180501 »

Fijn om te horen dat er wederom een meer dan welkome gelegenheid is geschapen waar transgenders met de regelmaat van de klok heen kunnen.

Waardering voor al je inzet om dit te realiseren, Tyler. :wship:

Maar een vraagje; Ik als biologisch geboren man maar geestelijk en dadelijk ook biologisch vrouw pas binnen de binaire genderverdeling, zou het niet beter zijn om het zo te formuleren? : "Onder transgenders verstaan we iedereen die niet denkt in binaire gender-verdelingen.

Is maar een ideetje hoor, wil nergens afbreuk aan doen. ;)

Liefs Daniéla
Arike

Bericht door Arike »

Goed initiatief, Tyler!!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Tyler

Bericht door Tyler »

:) Graag gedaan.

Wat dacht je van iedereen die zich niet in de binaire gender verdeling thuis voelt? Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte manier om het te formuleren en kom steeds dichterbij. Bedankt voor je feedback.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Hai Tyler,

Ik heb afgelopen nacht van jou gedroomd en zat hier ook aan te denken. ;)

ik bedacht dat het dan zoiets kon worden: "Onder transgenders verstaan we iedereen die niet past binnen of denkt in binaire gender-verdelingen"

Maar dan heb je weer het volgende probleem, het zou dan insinueren dat ook ruimdenkende hetero's zonder TG achtergrond welkom zouden zijn en dat is ook weer niet de bedoeling dacht ik begrepen te hebben.
Misschien dan... "iedereen die niet past binnen de binaire gender-verdeling en transseksuelen die niet denken in binaire gender-verdelingen"? Prachtig allemaal maar wat moet je dan weer met transseksuelen die wel denken in binaire gender-verdelingen... :? Niet welkom zou ik zeggen... :fpalm:

Lastig! Succes ermee.

Liefs Daniéla
TanteJuut

Bericht door TanteJuut »

Ik zal er zijn. Gezelligste plek in de Randstad voor een meet en greet. Het cafe is intiem, beneden is er ook nog een leuke dansvloer waar je (zoals een goed COC betaamd) evt. holebi mensen kunt treffen en je kunt prima en goedkoop tegenover het COC parkeren. Je kunt dus loungen, dansen, flirten en drinken op een prima locatie. Tante Juut zal barvrouw spelen!
Laatst gewijzigd door TanteJuut op 24 feb 2013, 22:22, 2 keer totaal gewijzigd.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
Tyler

Bericht door Tyler »

Ik ga er eigenlijk vanuit dat er vrij weinig transseksuelen zijn die puur in de binaire gender verdeling geloven dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Ik denk echter wel dat je inderdaad cis mensen gaat krijgen als je zegt dat iedereen die niet in de binaire genderrollen denk welkom is dus dat gaat hem niet worden.

Gezellig dat je er bent Juud.
Harro

Bericht door Harro »

Blij dit te horen, ga zeker een keertje langskomen
Raisa

Bericht door Raisa »

Heel leuk initiatief, we komen snel langs!
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Uhm tja,'

Mijn adoptief zus is een bio vrouw die verslaafd is aan pumps en lingerie, naar voetbal kijkt en scheld en vloekt als een gozer. kan die dan komen? ik zou haar serieus graag meenemen.

Levendula
Na mij de zondvloed!