uitgaan
-
Martijn
Re: uitgaan
@jake Moet nog magazines halen in Amsterdam(Waterstones). Liggen daar al op me te wachten sinds vijf maanden geleden ofzo. Dus als je nog een mede reiziger zoekt 
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
tot ik ga staan
-
Jack
Het is inderdaad handiger om in niet zo'n korte tijd af te spreken. En ik ben er ook wel voor om overdag wat af te spreken, dan zou je altijd nog eventueel s'avonds wat kunnen doen voor de mensen die minder ver hoeven te reizen.
Tilburg wordt voor mij in ieder geval niet wat, dan zit ik al snel aan 3 uur reistijd. (al zou het wel eventueel kunnen als er overdag wat afgesproken wordt, ver reizen vind ik niet zo'n groot probleem)
Qua dag het liefst op een zaterdag, aangezien ik door de weeks stage loop en doordat ik de hele week ver moet reizen snel moe ben, vrijdag ben ik s'avonds altijd helemaal kapot.
En idd, Jake, op een centraal station afspreken is wel handig, ja (ik verdwaal overal)
Tilburg wordt voor mij in ieder geval niet wat, dan zit ik al snel aan 3 uur reistijd. (al zou het wel eventueel kunnen als er overdag wat afgesproken wordt, ver reizen vind ik niet zo'n groot probleem)
Qua dag het liefst op een zaterdag, aangezien ik door de weeks stage loop en doordat ik de hele week ver moet reizen snel moe ben, vrijdag ben ik s'avonds altijd helemaal kapot.
En idd, Jake, op een centraal station afspreken is wel handig, ja (ik verdwaal overal)
-
Jake
Ja gezelligMartijn schreef:@jake Moet nog magazines halen in Amsterdam(Waterstones). Liggen daar al op me te wachten sinds vijf maanden geleden ofzo. Dus als je nog een mede reiziger zoekt
Volgens mij kunnen we het beste 2 totaal verschillende dagen kiezen als ik dat zo hoor. Een keer doordeweeks en een keer in het weekend, en dan misschien een keer in het westen/zuiden (Tilburg of iets dergelijks) en een keer wat meer naar het noorden/oosten (Utrecht/Zwolle)? Ik denk dat dan de meeste mensen tenminste een keer kunnen komen.
-
Nathan90
Ik heb een drukke week gehad, dus tijd niet echt veel gelezen online.. Maar hé, dit klinkt leuk! 
Als het wat verder in de toekomst kan dan is er kans dat ik de dag vrij kan houden en eventueel ook kan komen. Woon zelf provincie Utrecht dus mits één van de twee in Utrecht om omstreken is kan ik dat qua afstand sowieso wel halen. ^^ Hoewel er zat leuke plekken/kroegjes zijn in Utrecht weet ik sowieso een Ierse Pub wat de afgelopen jaren een vaste prik is voor lunch/avondeten/biertje en ik heb mij hier nooit ongemakkelijk gevoeld!
Als het wat verder in de toekomst kan dan is er kans dat ik de dag vrij kan houden en eventueel ook kan komen. Woon zelf provincie Utrecht dus mits één van de twee in Utrecht om omstreken is kan ik dat qua afstand sowieso wel halen. ^^ Hoewel er zat leuke plekken/kroegjes zijn in Utrecht weet ik sowieso een Ierse Pub wat de afgelopen jaren een vaste prik is voor lunch/avondeten/biertje en ik heb mij hier nooit ongemakkelijk gevoeld!
-
Martijn
Ik heb volgende vrijdag(8 maart toch?) ook de hele dag de tijd. Stuur je straks anders wel effe een pm.Ja gezellig Welke tijd komt je het beste uit? Ik heb vrijdag de hele dag de tijd.
Het leven jaagt geen angst meer aan
tot ik ga staan
tot ik ga staan
-
Daniel
Kortom, het wordt minstens een maand weg (Zodat iedereen vrij kan vragen/regelen), één doordeweekse dag en één dag in het weekend. 1 van beiden wordt in Tilburg en de ander in Utrecht/Zwolle?
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
Anthony
Uitgaan is niks for mij veelste veel mensen en nauwlijks ruimte om fatsoenlijk te staan/lopen.
Een "meeting" lijkt mij interessant maar ben bang dat ik niet veel zal zeggen ( was vast nog niemand opgevallen )
En aangezien ik ook slecht ter been ben hou ik alleen maar iedereen op als je bijv in een stad gaat "rondneuzen"
Een "meeting" lijkt mij interessant maar ben bang dat ik niet veel zal zeggen ( was vast nog niemand opgevallen )
En aangezien ik ook slecht ter been ben hou ik alleen maar iedereen op als je bijv in een stad gaat "rondneuzen"
Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
-
Mike
Over een maand klinkt goed. In tilburg ken ik de weg goed. Dus mochten we daarheen gaan kan ik er wel voor zorgen dat we niet verdwalen. Utrecht vind ik ook prima, maar als het 's avonds is moet ik wel kijken hoe ik thuis kom. Hoe dan ook, het is denk ik handig om wat datum te prikken om te kijken wanneer de meeste mensen kunnen.
Soja en voordeel van over een maand is dat we dan hopelijk wat mooier weer hebben (ik ben een kou kleum hihi)
Soja en voordeel van over een maand is dat we dan hopelijk wat mooier weer hebben (ik ben een kou kleum hihi)
-
FAtham
Klinkt helemaal goed! En idd zoals Mike zegt...beter weer!Daniel schreef:Kortom, het wordt minstens een maand weg (Zodat iedereen vrij kan vragen/regelen), één doordeweekse dag en één dag in het weekend. 1 van beiden wordt in Tilburg en de ander in Utrecht/Zwolle?
-
Paul
Ik ben nog steeds helemaal voor!
Ik bied het volgende aan: ik woon zelf 10 kilometer van Rotterdam vandaan, dus redelijk centraal. Ik kan eventueel mensen oppikken op mijn weg naar de afgesproken plek (kan een stukje omrijden) met de auto. Wel zo gezellig om samen te reizen toch.
En ik heb n superzuinig autootje, dus way cheaper dan het openbaar vervooer en dubbel zo snel.
Wie mee wil rijden; laat het even weten via een pb-tje.
Ik bied het volgende aan: ik woon zelf 10 kilometer van Rotterdam vandaan, dus redelijk centraal. Ik kan eventueel mensen oppikken op mijn weg naar de afgesproken plek (kan een stukje omrijden) met de auto. Wel zo gezellig om samen te reizen toch.
En ik heb n superzuinig autootje, dus way cheaper dan het openbaar vervooer en dubbel zo snel.
Wie mee wil rijden; laat het even weten via een pb-tje.