uitgaan
-
bram
Re: uitgaan
ik kan waarschijnlijk ook beide dagen wel. Leuk!, wordt vast gezellig 
-
Paul
Herstel; ik kan alleen de 13e. Op de 6e heeft het Jongensuur iets georganiseerd waarbij Maxim Februari over zijn boek de Maakbare Man gaat vertellen.
Dat wil ik eigenlijk niet missen
Dat wil ik eigenlijk niet missen
-
Nathan90
De 6e kan ik sowieso niet, de week daarop hou ik nog in de gaten, maar kan ik nog niet met zekerheid iets over zeggen.
Juist, lekker duidelijk, maar ik laat het nog wel horen.
Juist, lekker duidelijk, maar ik laat het nog wel horen.
-
Jake
Beide dagen kan ik in ieder geval niet, bovendien is dat middenin de tentamenweek van de RuG.
Voor de andere mensen die liever doordeweeks hebben, wat vinden jullie van een donderdag of woensdag? Misschien de 17e of 18e?
Voor de andere mensen die liever doordeweeks hebben, wat vinden jullie van een donderdag of woensdag? Misschien de 17e of 18e?
-
mick1984
woensdag kan ik altijd overdag.. en sávonds ook.. en donderdag alleen sávonds.. maar bedoel maart of april?
-
Anon20190712
doordeweeks is geen probleem voor mij hoor, maar ik kom met de trein dus zou sowieso ergens in de avond weer terug moeten
verder maakt het qua dag niet veel uit voor me!
verder maakt het qua dag niet veel uit voor me!
-
Mike
Een woensdag vind ik goed. Donderdag wordt voor mij moeilijk
-
FAtham
Beide dagen ook een optie voor mij alleen moet ik even diep in mijn portemonnee kijken...als ik er niet kan zijn is dat puur financiële redenen. Maar ik neem aan dat als de meet een succes is er nog anderen volgen! 
-
Paul
Als het een keer doordeweek is, dan kan ik alleen maandagen en vrijdagen. De rest zijn mijn 'vaste' werkdagen.
Ik kan eventueel schuiven.
Is er voor de 6e en 13e al een locatie om heen te gaan? Ik ben niet echt bekend in Utrecht qua leuke tentjes.
Ik kan eventueel schuiven.
Is er voor de 6e en 13e al een locatie om heen te gaan? Ik ben niet echt bekend in Utrecht qua leuke tentjes.
-
boytomlife
Zaterdagen werk ik, en dat kan ik niet afzeggen en vind dat niet zo fijn ook )
Door de weeks kan ik wel, maar niet op woensdagochtend, de rest zou best een keer kunnen. Feit is wel dat ik vanaf Antwerpen reizen moet, eerst naar Roosendaal (dat kan goedkoop), en dan nog een keer door naar een andere stad dus. Iemand met een OV studentenkaart met wie ik meereizen kan? :p
Voor alle Brabo's of mensen die es naar Antwerpen willen, u zijt van harte welkom se!
Tom
Door de weeks kan ik wel, maar niet op woensdagochtend, de rest zou best een keer kunnen. Feit is wel dat ik vanaf Antwerpen reizen moet, eerst naar Roosendaal (dat kan goedkoop), en dan nog een keer door naar een andere stad dus. Iemand met een OV studentenkaart met wie ik meereizen kan? :p
Voor alle Brabo's of mensen die es naar Antwerpen willen, u zijt van harte welkom se!
Tom
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank