Gezamelijk bestellen

Make-up, kleding, en zo voort
Nathan90

Gezamelijk bestellen

Bericht door Nathan90 »

Ik bedacht mij van de week dat niet iedereen altijd even makkelijk pakketjes thuis kan laten bezorgen. Omdat ouders niet alles hoeven te weten, omdat buren niet alles hoeven te weten, omdat je zelf nooit thuis bent overdag. (en gezamelijk bestellen scheelt verzendkosten)

Dus ik wou bij deze maar even aanbieden, binnenkort ga ik een nieuwe binder bestellen bij Lesloveboat, binnenkort zal mijn vriend waarschijnlijk een nieuwe binder bestellen bij Underworks en tegen de zomer aan hoop ik een gen2 Peecock aan te kunnen schaffen. Mocht iemand iets hiervandaan nodig hebben, en het is makkelijker om het niet zelf te bestellen, dan kunnen we eventueel samen bestellen. Natuurlijk mits de centjes voor mij/ons toestaan om binnenkort en tegen de zomer bovenstaande aan te schaffen. ;)

Afhalen/overhandigen zou dan mogelijk zijn op een station of eventueel hier aan de deur onder het genot van een kopje koffie/koud biertje oid hah.

Als er geen interesse in is, ook prima, wou het gewoon even de wereld in gooien. :)

(ik woon in Baarn/provincie Utrecht/kom doordeweeks dagelijks in Amsterdam)
mick1984

Re: Gezamelijk bestellen

Bericht door mick1984 »

Baarn is wel heel dichtbij mij. Het aanbod vind ik wel heel relaxt.. ik zit er mee dat me ik het lastig vind om te bestellen via internet enzo.. en me ouders vinden eht nog steeds moeilijk en die zien me rekeningen.. dus als ik eht via een omweg kan doen prima. Ik woon in hilversum trouwens. Grappig dat je zo dichtbij woont
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Dat is prima dan Mick. Ik laat het je wel weten wanneer wij wat bestellen, dan kan je kijken of je ook wat wil. :)
Anon20190712

Bericht door Anon20190712 »

Super idee! Ik zal het voortaan ook even laten weten wanneer ik iets ga bestellen, want voor mij is 't ook geen probleem online te bestellen, en pakketjes te ontvangen.
mick1984

Bericht door mick1984 »

oke super
Paul

Bericht door Paul »

Super idee. Als ik iets nodig heb, laat ik het je weten!
FAtham

Bericht door FAtham »

Echt een heel goed idee, zelfde geldt voor mensen in omgeving Rotterdam. Laat het me maar weten, ik ben zelf niet zo'n besteller maar ik wel best als ontvangstadres fungeren. Een hoop winkels hebben namelijk de optie voor een alternatief bezorgadres.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Oké bij deze dan. Ik bestel eind deze maand in ieder geval één binder bij Lesloveboat. (ik hoop dat ik twee nieuwe kan betalen, maar ik heb helaas weinig geld over dezer dagen..) Maar een nieuwe is sowieso nodig.

Dus, eens kijken, zorgtoeslag en stufi komt rond de 20/24e binnen, dus zeg dat ik na de 25e ga bestellen. Als iemand iets mee wil laten komen met mijn bestelling, laat het voor die tijd maar horen hier of in een PM.
mick1984

Bericht door mick1984 »

ik ben voor ik heb je een pm gestuurd
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Oh trouwens! Eind deze maand bestellen we ook bij Underworks! Dus iemand die nog een binder van Underworks wil mee bestellen, laat het weten! :)