Ik moet het even kwijt topicje

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20180501

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Anon20180501 »

Hoi Vicky,

Ik dacht dat wij, de patiënten/cliënten, Tanja onderhielden. :)

Is inderdaad een mooi aanbod ja. Is het de bedoeling dat je dan als ervaringsdeskundige aan de gang gaat?

Liefs Daniéla
Arike

Bericht door Arike »

mick1984 schreef:tof kilian

ik moet ff kwijt dat ik mezelf voor me kopm kan slaan af en toe dat ik weer de telefoonopnam met me meisjesnaam terwijl ik wist wie ik ging bellen.. en die accepteren me als mick toch zei ik zelf me meisjes naam.. grrr zo stom van me
Ik weet nog van toen ik omging op mijn werk, ik kreeg van iedereen veel medewerking, ook van mijn chef... zette ik vervolgens mijn oude naam onder een mail naar mijn chef, ik voelde me best heel erg dombo toen hij er wat van zei...
heeft gelukkig geen nadelige consequenties gehad...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Fay

Bericht door Fay »

Daniéla schreef:Hoi Vicky,

Ik dacht dat wij, de patiënten/cliënten, Tanja onderhielden. :)

Is inderdaad een mooi aanbod ja. Is het de bedoeling dat je dan als ervaringsdeskundige aan de gang gaat?

Liefs Daniéla
Right said, besef dat T van Hengel ook gewoon ordinaire big business is, er wordt dik geld verdient aan mensen zoals wij, daarnaast kun je je zoveelste papiertje halen van het een of ander, dat maakt je niet automatisch een goeie hulpverlener, just my opinion :)

Idd als ervaringsdeskundige. niet perse T gerelateerd, wel mbt het helpen van mensen die in de knoop zitten, maar voorlopig heb ik genoeg aan mezelf , maar zon aanbod streelt natuurlijk:)

Mooie dag! koud maar zonnig, geniet ervan:)

Vicky
Anon20180501

Hai Vicky,

Niet altijd en automatisch nee maar gelukkig nemen sommige 'deskundigen' hun klandizie serieuzer dan zichzelf en dat gevoel heb ik bij Tanja. Ervaringsdeskundigen moeten trouwens ook oppassen dat ze hun eigen visie's en belevingen niet als enige waarheid of wijsheid gaan projecteren op anderen.
Ondanks dat door 'cursussen' wordt aangeleerd bepaalde stof in breder perspectief te zien zullen eigen ervaringen altijd als uitgangspunt functioneren bij het beoordelen van de problematiek en de oplossingen die daarvoor aangedragen worden. Het heet niet voor niets ervaringsdeskundige.
Wat ik nu doe - mijn mening spuien op een forum - komt eigenlijk op hetzelfde neer. Neem dus niets klakkeloos aan van mij. Al doet dat neem ik aan - maar hoop ik dus ook - niemand. Kan ik er ook nooit op aangesproken worden. ;)

Op een of andere manier schijn je dus in woord en daad een buitencatagorie ervaringsdeskundige te zijn en daar mag je best trots op zijn ja. :wship:

Maar laat je vandaag vooral kietelen door het mooie weer. Wel achter glas want de koude snijdt voorals nog. ;)

Liefs Daniéla
Fay

Bericht door Fay »

Daniéla schreef:Hai Vicky,

Niet altijd en automatisch nee maar gelukkig nemen sommige 'deskundigen' hun klandizie serieuzer dan zichzelf en dat gevoel heb ik bij Tanja. Ervaringsdeskundigen moeten trouwens ook oppassen dat ze hun eigen visie's en belevingen niet als enige waarheid of wijsheid gaan projecteren op anderen.
Ondanks dat door 'cursussen' wordt aangeleerd bepaalde stof in breder perspectief te zien zullen eigen ervaringen altijd als uitgangspunt functioneren bij het beoordelen van de problematiek en de oplossingen die daarvoor aangedragen worden. Het heet niet voor niets ervaringsdeskundige.
Wat ik nu doe - mijn mening spuien op een forum - komt eigenlijk op hetzelfde neer. Neem dus niets klakkeloos aan van mij. Al doet dat neem ik aan - maar hoop ik dus ook - niemand. Kan ik er ook nooit op aangesproken worden. ;)

Op een of andere manier schijn je dus in woord en daad een buitencatagorie ervaringsdeskundige te zijn en daar mag je best trots op zijn ja. :wship:

Maar laat je vandaag vooral kietelen door het mooie weer. Wel achter glas want de koude snijdt voorals nog. ;)

Liefs Daniéla
Hoi

Belangrijkste is ook dat je een klik met je hulpverlener hebt en het gevoel hebt dat je serieus wordt genomen , dan maakt het verder niet alteveel uit wat diegene doet of zegt, een goeie hulpverlener houdt je een spiegel voor zodat je zaken die je eigenlijk zelf al wist beter begrijpt en kan plaatsen

Ik heb zelf liever een hulpverlener die goed aanvoelt dan 1 met een berg papieren die uit het boekje werkt, beste is een combi daarvan en dat is soms best zoeken

Vandeweek dacht ik dat ik wel hulp kon gebruiken en wat externe hulp te gaan zoeken, aangezien de peuten niet voor het oprapen liggen daar vanaf gestapt en me mede gerealiseerd dat ik me in de basis eigenlijk best goed red in de situatie, een luisterdn oor dmv mijn coach helpt tot zover ook aardig, dus zetten we dat op een zijspoor, daarnaast weet ik toch hoe het zit

Twijfel die regelmatig terugkomt werd overigens veroorzaakt door niet te luisteren naar mijn gevoel, leermomentje, alert op zijn, weer een inzicht erbij, zonder peut :)

Verder mag iedereen van mij doen wat ie wil in het proces, er is geen enkel prococol die bepaald hoe je de zaak moet anapakken, go with the flow - in het hier en nu - lijtk ook hier een juist uitgangspunt

Ervarinsgdeskundig wordt je vanzelf door er in te stappen, het aan te gaan, nu en dan wat stappen terug en weer doorgaan

Enfin, dwaal een beetje af de zon schijnt nog steeds, ik heb zojuist zon beetje voor het eerst van mijn leven een afspraak gemaakt bij de garage voor een apk reparatie, en dat voelt wennen, maar ook opluchting, ik hoef en wil dat zelf absoluut niet meer doen, relief

En zo vermaken wij ons best in t-land en daarbuiten

De zon in!

:)

Vicky
Laatst gewijzigd door Fay op 22 mar 2013, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Anon20180501

Hai,

Ik heb er niets aan tot te voegen, behalve dan misschien dat een sjaalte vandaag geen luxe is.
Hoest ze omdat ze gisteren iets te schaars gekleed was op de 'wolken' achter de zon.

:)

zon ze zee ze.
Fay

Bericht door Fay »

Ja nee een sjaal is niet overbofig, ik nies ook nog steeds, zeurende naverkoudheid en het wordt nog kouder de komende dagen, maar,de week er na gaan we richting 17 graden, dat lijkt er meer op en dan zijn we al die kouwe ellende al snel vergeten

Groeten enzo, Vicky, en nu ga ik echt de zon in :)
Engel

Bericht door Engel »

Hoi Vicky, jij heb echt de lente in je hoofd. 17C zie ik nog nergens volgende week maar het zou wel lekker zijn.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Fay

Bericht door Fay »

Heb vandeweek met vrienden , het was echt kloteweer, oficieel de lente ingeluid, vandaar denk ik :)

Vicky
jacqueline

Bericht door jacqueline »

17 graden.....ben je de min niet vergeten en is het niet de gevoelstemperatuur? :lol: