Ervaringen met het UMCG?
-
Jake
Re: Ervaringen met het UMCG?
Ik vond Jiawan wel aardig met het klikte gewoon totaal niet. Hij had veel vragen over relaties wat in mijn leven totaal (nog) niet belangrijk is. Volgens mij wist hij daardoor niet wat hij met me aan moest, want ik stond soms na 20 minuten alweer buiten. Maar goed dat was mijn persoonlijke ervaring.
-
soulshine
Heeft iemand ervaring met Dr. T.R. Middelberg? plastisch chirurg.
Dit is degene die mijn operatie gaat doen.
Dit is degene die mijn operatie gaat doen.
-
Gwendolyn
Soulshine, ik ben door Dr. T.R. Middelberg geopereerd, 13 April 2012, SRS M>F. Alles is prima verlopen.
Ik mail wel.
Gwendolyn
31-03-2013
Oeps! 2013 naar 2012 aangepast.
Ik mail wel.
Gwendolyn
31-03-2013
Oeps! 2013 naar 2012 aangepast.
Laatst gewijzigd door Gwendolyn op 31 mar 2013, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anon20180501
13 april 2013... "Back to the Future"

-
soulshine
Gwendolyn, Wat leuk om te horen! Ik heb je bericht ontvangen. Ik mail terug.
Groetjes!
Groetjes!
-
Martijn
Heeft iemand ook ervaring met de borstoperatie in Groningen? Hoe dat bijv is bevallen?
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
-
Jake
-
Jasper
ik kan daar helaas geen antwoord op geven. Ik heb die operatie gehad in Groningen, maar dat was in 1991, dus er zijn allang andere artsen etc.
wat de moeite waard is is de moeite waard
-
Charissa
heb enkel een paar vraagjes.
ik zit te twijfelen tussen Vu en de UMGC vanwege de afstand (woon in almelo)
- hoe moet je je aanmelden dan moet je eerst naar de huisarts gaan om een verwijsbrief te krijgen voor het genderteam?
- en ik vraag me af of ik wel door die "keuring" kom om dat jah ik weet zeker dat ik vrouw ben maar van wege angst om negativiteit in omgeving en bang me beste vriend te verliezen twijfel ik heel errig
is dat al een reden voor hun om rood licht te geven?
ik zit te twijfelen tussen Vu en de UMGC vanwege de afstand (woon in almelo)
- hoe moet je je aanmelden dan moet je eerst naar de huisarts gaan om een verwijsbrief te krijgen voor het genderteam?
- en ik vraag me af of ik wel door die "keuring" kom om dat jah ik weet zeker dat ik vrouw ben maar van wege angst om negativiteit in omgeving en bang me beste vriend te verliezen twijfel ik heel errig
is dat al een reden voor hun om rood licht te geven?
-
Jake
Ja verwijsbrief heb je nodig bij het UMCG, maar als je een beetje een normale huisarts hebt is dat helemaal geen probleem. Is wel enorm spannend natuurlijk om zoiets met je huisarts te bespreken, maar dat zijn maar een paar moeilijke minuten. Mijn huisarts heeft verder alles geregeld en na een paar weken had ik een uitnodiging van het UMCG op de mat liggen.
Alleen vanwege die punten die je noemde krijg je echt geen rood licht. Het kan wel zijn dat je na de gebruikelijke 3 gesprekken met de psychiater nog meer gesprekken krijgt met de maatschappelijk werkster, en dat zij je helpt om over die angst heen te komen. In principe vond ik ze niet heel streng, maar ze willen wel dat je enige steun uit je omgeving hebt, en dat je van te voren een paar mensen inlicht, zodat ze zeker weten dat je sterk genoeg in je schoenen staat. Als ik jou was zou ik me dus gewoon aanmelden. Wie weet ben je tegen de tijd dat je aan de beurt bent met diagnostische gesprekken al gedeeltelijk over die angst heen. Dat kan echt verrassend snel gaan
Alleen vanwege die punten die je noemde krijg je echt geen rood licht. Het kan wel zijn dat je na de gebruikelijke 3 gesprekken met de psychiater nog meer gesprekken krijgt met de maatschappelijk werkster, en dat zij je helpt om over die angst heen te komen. In principe vond ik ze niet heel streng, maar ze willen wel dat je enige steun uit je omgeving hebt, en dat je van te voren een paar mensen inlicht, zodat ze zeker weten dat je sterk genoeg in je schoenen staat. Als ik jou was zou ik me dus gewoon aanmelden. Wie weet ben je tegen de tijd dat je aan de beurt bent met diagnostische gesprekken al gedeeltelijk over die angst heen. Dat kan echt verrassend snel gaan