Tgg Eindhoven
-
Aris
Tgg Eindhoven
zijn er van hier mensen die as Zaterdag ( 06-04-13 ) ook naar Tgg Eindhoven gaan ?
-
Fay
Re: Tgg Eindhoven
Heb het in mijn agenda staan maar heb eigenlijk geen zin een halve tent vol travestieten op te zoeken, maar misschien is dat wel een verkeerd vooroordeel gebaseerd op ervaringen uit het verleden, en zie ik het door een te cynische /zwartgallige bril
Vicky
Vicky
-
Arike
TGG Eindhoven geloof ik inmiddels wel... maar misschien dat ik die avond eens het Transcafé in Leiden ga proberen 
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Fay
Weet eigenlijk nie of er veel veranders is sind pakkumbeet 6 jaar geleden, vond het toen maar zo zo, niet overdreven te gek qua sfeertje
Wat me een beetje tegenstaat is het exclusieve in de zin van,ok ,nu mogen we ons zelf zijn, 1 x in de maand, jippie!
Voor velen waarschijnlijk een enorme uitlaatklep en hoog goed, voor mij te beperkt
Maar mischien zie ik het wel totaal verkeerd
Vicky
Wat me een beetje tegenstaat is het exclusieve in de zin van,ok ,nu mogen we ons zelf zijn, 1 x in de maand, jippie!
Voor velen waarschijnlijk een enorme uitlaatklep en hoog goed, voor mij te beperkt
Maar mischien zie ik het wel totaal verkeerd
Vicky
-
Anon20180501
Als je net als ik niet zo van 'besloten' clubjes houdt weet ik wel een alternatief voor als je een keer in Eindhoven wilt afspreken, nl. The Queenspub. Anders dan de naam doet vermoeden komen er wel travestieten maar vaker niet dan wel en dan ook nog nooit in grote getalen. Het cafe ontleent haar naam aan het verleden van de eigenaar. (Henny)
In het verleden heeft Henny ook transseksuele gevoelens gehad maar door omstandigheden (die ik hier niet noem) heeft hij daar van afgezien en is zich gaan richten op travestie. Hiermee werd hij in bepaalde kringen wereldberoemd en heeft vele (eerste) prijzen gewonnen in 'toernooien' die in een ver verleden ook regelmatig in the queenspub werden gehouden. Fotos daarvan hingen in 2001 nog aan de muur.
Het is een allegaartje wat er komt maar welke geaardheid of identiteit dan ook, je wordt er altijd geaccepteerd, snel opgenomen en meegezogen in de gezellige sfeer die er altijd hangt.
http://www.freewebs.com/queenspub/" target="_blank
Als het zou kunnen zou ik zeggen tegen degenen die er aan denken dat cafe een keer te bezoeken; "Doe ze (Henk en Henny) de groeten van me", maar dat is zinloos want ze hebben me namelijk maar één keer als vrouw gezien en mijn naam is niet meer dezelfde als toen.
Liefs Daniéla
In het verleden heeft Henny ook transseksuele gevoelens gehad maar door omstandigheden (die ik hier niet noem) heeft hij daar van afgezien en is zich gaan richten op travestie. Hiermee werd hij in bepaalde kringen wereldberoemd en heeft vele (eerste) prijzen gewonnen in 'toernooien' die in een ver verleden ook regelmatig in the queenspub werden gehouden. Fotos daarvan hingen in 2001 nog aan de muur.
Het is een allegaartje wat er komt maar welke geaardheid of identiteit dan ook, je wordt er altijd geaccepteerd, snel opgenomen en meegezogen in de gezellige sfeer die er altijd hangt.
http://www.freewebs.com/queenspub/" target="_blank
Als het zou kunnen zou ik zeggen tegen degenen die er aan denken dat cafe een keer te bezoeken; "Doe ze (Henk en Henny) de groeten van me", maar dat is zinloos want ze hebben me namelijk maar één keer als vrouw gezien en mijn naam is niet meer dezelfde als toen.
Liefs Daniéla
-
Fay
Jaa haa, das 400 meter van mijn huissie 
Ik ken de kroeg wel, nooit geweest, ziet er vanaf buiten niet heel gezellig uit, wel vanallerlei pluimage buiten viel me op als ik erlangs liep
Ga het eens overwegen, de site biedt niet zo hele veel inkijk in de kroeg/bar zelf maar het klinkt uitnodigend
Vicky
Ik ken de kroeg wel, nooit geweest, ziet er vanaf buiten niet heel gezellig uit, wel vanallerlei pluimage buiten viel me op als ik erlangs liep
Ga het eens overwegen, de site biedt niet zo hele veel inkijk in de kroeg/bar zelf maar het klinkt uitnodigend
Vicky
-
Anon20180501
Moet je doen, Vicky. Nou ja, je moet niets natuurlijk. 
Inderdaad, de gevel nodigt niet echt uit maar dat is zoals het zo mooi heet niet meer dan een Façade.
Verwacht ook geen steriele binnenkant want het is zonde om de gezellige sfeer weg te poetsen.
Maar voorzorgsmaatregelen zoals latex handschoentjes en antibiotica slikken is nu ook weer niet nodig.
Liefs Daniéla
Inderdaad, de gevel nodigt niet echt uit maar dat is zoals het zo mooi heet niet meer dan een Façade.
Verwacht ook geen steriele binnenkant want het is zonde om de gezellige sfeer weg te poetsen.
Maar voorzorgsmaatregelen zoals latex handschoentjes en antibiotica slikken is nu ook weer niet nodig.
Liefs Daniéla
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik ben voor het laatst op T&T Eindhoven geweest een jaar of zeven a acht geleden, op zich niks mis mee , maar ik ben het ontgroeid.
Irene
-
Aris
ok nou ik ga voor het eerst dus zie wel
ben ook niet iemand die per se iedere maand ergens heen wil.
thuis ben ik altijd vrouw, daar buiten wat minder,dus gaat er ook niet om dat ik dan eindelijk mag haha, ik heb/hoef aan niemand verantwoording af te leggen
en op zijn tijd ehhhhh "soortgenoten " ontmoeten is niet verkeerd, hou zelf ook echt niet van klieken
en Queens klinkt goed en leuk, kan ik zeker ook eens heen gaan, hier kan dat eigenlijk niet wat dat betreft, ten minste niet wat ik weet en wat ik dan ook gezellig vind .
thuis ben ik altijd vrouw, daar buiten wat minder,dus gaat er ook niet om dat ik dan eindelijk mag haha, ik heb/hoef aan niemand verantwoording af te leggen
en op zijn tijd ehhhhh "soortgenoten " ontmoeten is niet verkeerd, hou zelf ook echt niet van klieken
en Queens klinkt goed en leuk, kan ik zeker ook eens heen gaan, hier kan dat eigenlijk niet wat dat betreft, ten minste niet wat ik weet en wat ik dan ook gezellig vind .
-
Fay
Daniéla schreef:Moet je doen, Vicky. Nou ja, je moet niets natuurlijk.
Maar voorzorgsmaatregelen zoals latex handschoentjes en antibiotica slikken is nu ook weer niet nodig.![]()
Liefs Daniéla
Haha zo erg zal het idd nie zijn, ik ken plaatsen waar dat wel nodig is btw, brrrrr