packer
-
Anon20180501
Re: packer
Zelfs ik snap het. 
-
Holden
Het is allemaal duidelijkNathan90 schreef:Maar Holden, als je hem wil aanpassen om de Peecock ook als STP te gebruiken.. Kan nog lastig worden aangezien de ballen immers overlopen in het 'funnel' gedeelte. In tegenstelling tot bij de Gen2 (waar de Jock voor gemaakt is) hier hangen de ballen halverwege het harnas en steekt alleen het funnel gedeelte aan de achterkant uit..
Ps. Ligt het aan mij of is dit allemaal heel verwarrend..? xD
Ik gebruik de STP niet om te plassen omdat ik het maar niet onder de knie kreeg - thuis lukte het meestal wel, maar buiten huis werd het een hele ellendige boel... Voor de STP heb ik al een harnas dus dit wordt alleen voor de mr.limpy omdat ik 'm tot nu toe nog niet heb gebruikt. Ik heb graag strakke boxers aan, maar hij bleef niet goed liggen vandaar dat ik een harnas wou maken
Thanks voor de duidelijke uitleg - zal vast en zeker lukken!
-
Nathan90
Ah juist, nou mooi dan. ^^
'Tzal vast lukken inderdaad, simpel ding.
'Tzal vast lukken inderdaad, simpel ding.
-
boytomlife
Hoe maken jullie de Limpy eigenlijk schoon? Want hoe Danae beschrijft (afspoelen, laten drogen in maizena en dat eraf kloppen als ie droog is) werkt dus echt niet. Maizena blijft eraan plakken en hoe nattiger limpy is, hoe meer dat t blijft plakken :s
Hopelijk hebben jullie tips die wel werken
Hopelijk hebben jullie tips die wel werken
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank
-
Mike
Ik maak hem elke dag schoon door hem onder de kraan goed af te spoelen, maar ik merk ook dat hij dan idd blijft plakken, dus ik ben ook benieuwd naar tips!
-
Nathan90
Gewoon wassen met lauw/warm water en zeep. (gewone handzeep is prima)
Vervolgens ergens wegleggen om te laten drogen. Eventueel dat je hem een beetje af kan deppen met een handdoek. En dan pas als die droog is inpoederen/omrollen in de maizena om van de plak af te komen.
Zo doen wij het in ieder geval
Vervolgens ergens wegleggen om te laten drogen. Eventueel dat je hem een beetje af kan deppen met een handdoek. En dan pas als die droog is inpoederen/omrollen in de maizena om van de plak af te komen.
Zo doen wij het in ieder geval
-
boytomlife
Thanks Nathan! Maar klopt het dat je dan altijd nog wel wat korrels erop hebt zitten?
Tom
Tom
-
Nathan90
Korrels zou ik het niet noemen, dan denk ik meer aan zand. Het klopt wel dat er wat maizena poeder op blijft zitten, je merkt dan ook wel als je hem op je huid draagt en je zweet, of gewoon na een lange dag, dat de packer weer plakkeriger is. Dit komt gewoon door het materiaal, enige wat je hier aan kan doen is opnieuw poederen. Maar zolang de packer goed droog is voor dat je er maizena op doet, blijft het gewoon poeder.
Als jij echt korrels of klontjes erop hebt dan is of je maizena niet echt poeder (ik weet eigenlijk niet of maizena in andere vorm dan fijne poeder komt..) of dan zal de packer nog niet droog genoeg zijn.
Het zou genoeg moeten zijn om 'savonds te wassen en weg te leggen, laten drogen tot de volgende ochtend en dan in de maizena.
Edit: En dan even goed afkloppen voor gebruik want de maizena op de packer geeft natuurlijk wit af op je ondergoed.
Als jij echt korrels of klontjes erop hebt dan is of je maizena niet echt poeder (ik weet eigenlijk niet of maizena in andere vorm dan fijne poeder komt..) of dan zal de packer nog niet droog genoeg zijn.
Het zou genoeg moeten zijn om 'savonds te wassen en weg te leggen, laten drogen tot de volgende ochtend en dan in de maizena.
Edit: En dan even goed afkloppen voor gebruik want de maizena op de packer geeft natuurlijk wit af op je ondergoed.
-
boytomlife
Haha thanks wederom voor de goede beschrijving! Ik zal het vanaaf eens bij de te grote packer uitproberen 
Ik draag twee lagen ondergoed dus het is puur mn ondergoed wat dat onder maizena zit. Moet er niet denken dat het daar beneden zou zitten!
Danku zeer Nathan!
Ik draag twee lagen ondergoed dus het is puur mn ondergoed wat dat onder maizena zit. Moet er niet denken dat het daar beneden zou zitten!
Danku zeer Nathan!
-
Nathan90
Hah geen probleem. ^^
Mocht je ooit nog eens zonder de tweede laag ondergoed een packer dragen. Ik heb begrepen dat er soms ook maizena in babypoeder zit (of babypoeder zelf kan je ook gebruiken) dus dat kan geen kwaad.
Mocht je ooit nog eens zonder de tweede laag ondergoed een packer dragen. Ik heb begrepen dat er soms ook maizena in babypoeder zit (of babypoeder zelf kan je ook gebruiken) dus dat kan geen kwaad.