En dat terwijl juist nu een van de plastisch chirurgen met zwangerschapsverlof gaat...Danielle schreef:Ik sta vooral versteld van de wachttijd voor vaginaplastiek. Dat was twee maanden terug nog 12-18 maanden, nu wordt daar ± 6 maanden voor gegeven.
Wachttijden VU
-
Arike
Re: Wachttijden VU
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Sarah
Ik zie dat er nu een wachttijd is voor de hormoon-behandeling die er eerst niet was. Weet iemand misschien hoe dat zit?
-
Holden
Nadat je "groene licht" hebt gekregen kan het nog ff duren voordat je een afspraak krijgt bij de endo (die heeft 't dus ook ontzettend druk kreeg ik te horen). Ik kreeg op 8 maart te horen dat ik met de HRT mocht beginnen. In eerste instantie zou de HRT pas in april/mei beginnen maar het werd toch (gelukkig) 22 Maart.
Ik weet niet hoe snel/langzaam bij andere is gegaan.
Ik weet niet hoe snel/langzaam bij andere is gegaan.
-
Anne1957
Ik heb geen idee, heb een endo buiten het VUMC geregeld al twee jaar geleden (met dank aan mijn huisarts).
Zie ook: http://annemarijeblog.wordpress.com/
-
Danielle
Ik heb het even in mijn tijdlijn opgezocht. Ik kreeg op 9 februari te horen dat ik met hormonen mocht beginnen en pas 23 maart had ik een afspraak met de endocrinoloog. Das' toch zo'n 6 weken geweest.
Ik vind het zelf ook een merkwaardig verschil. van één tot anderhal jaar naar een half jaar in twee maanden tijd dat is nogal een inhaalslag. Als ze dat vasthouden dan moet ik ineens een stuk sneller gaan nadenken want dat wordt opereren in voorjaar 2014 ineens een optie, in plaats van de 2015 die ik tot nog toe voor ogen had.Arike schreef:En dat terwijl juist nu een van de plastisch chirurgen met zwangerschapsverlof gaat...Danielle schreef:Ik sta vooral versteld van de wachttijd voor vaginaplastiek. Dat was twee maanden terug nog 12-18 maanden, nu wordt daar ± 6 maanden voor gegeven.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Jake
Ik kreeg in feb of maart bericht dat ik naar de endo/gyn mocht, maar de afspraak was pas in juni. Echt belachelijk lang.
Uitslag kreeg ik trouwens pas in oktober te horen, omdat ik telkens niemand aan de telefoon kon krijgen en mij steeds werd beloofd dat ze zouden terugbellen, maar dit gebeurde nooit. Oftewel feb/maart groen licht, maar pas in oktober hormonen... Die spanning wens ik echt niemand toe.
Dit was overigens bij het UMCG. Zo blijkt maar weer dat het bij het UMCG niet altijd sneller gaat.
Uitslag kreeg ik trouwens pas in oktober te horen, omdat ik telkens niemand aan de telefoon kon krijgen en mij steeds werd beloofd dat ze zouden terugbellen, maar dit gebeurde nooit. Oftewel feb/maart groen licht, maar pas in oktober hormonen... Die spanning wens ik echt niemand toe.
Dit was overigens bij het UMCG. Zo blijkt maar weer dat het bij het UMCG niet altijd sneller gaat.
-
Sarah
Bedankt voor de uitleg! Dan hoop ik dat het toch geen 2 maanden duurt als ik dan groen licht heb 
-
Venka
Ik sta 12/13 mnd op de wachtlijst voor diagnostiek en 3 week geleden nog gebeld hoe het er voor stond en toen kreeg ik de mededeling dat ik in Juni/Juli aan de beurt ben en nog een paar week verder terug vertelde Jos dat ik in Mei aan de beurt ben.Gisteren werd ik gebeld door het VU en zij hadden de voicemail ingesproken of ik even terug wou bellen.Vandaag terug gebeld en wat schets mijn verbazing,gelijk a.s. maandag een afspraak bij ene Gijs.Ik begrijp er helemaal niks meer van dat VU gebeuren.Dus Maandag naar het VU en Woensdag naar Alwin (PIG)voor mijn periodieke gesprek.Zo hoor je maanden niks en zo heb je een afspraak de eerste dag van de komende week.
-
Anon20180501
Hoi Aafke,
Proficiat met dit goede nieuws.
Dat gehannes altijd met die wachtlijsten, je zou er nog gestoord van worden van al die onduidelijkheid.
Liefs Daniéla
Proficiat met dit goede nieuws.
Dat gehannes altijd met die wachtlijsten, je zou er nog gestoord van worden van al die onduidelijkheid.
Liefs Daniéla
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Da's fijn, Aafke. Gijs heet voluit Luk Gijs en is een heel beminnelijke Vlaming. 
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)