(FtM) Meeting Utrecht
-
Anthony
Re: (FtM) Meeting Utrecht
NS werkt nooit mee als ik in de trein zit..maar voor nu heb ik een luxe trein met internet 
Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
-
Jack
Pff.. Wat is het ontiegelijk druk in trein van zwolle naar utrecht.. Zo eerst maar zien of ik er nog wel uitkom zo :p
-
Arike
Laatst zat ik in een zeldzaam moment eens in de trein van R'dam naar Grun... wel internet aanwezig, maar deed het niet... best jammer op zo'n rit...Anthony schreef:NS werkt nooit mee als ik in de trein zit..maar voor nu heb ik een luxe trein met internet
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Nathan90
Zo, dan mag ik lekker als eerste haha. Ik vermoed dat er nog wel een kluit jongens ergens in Utrecht rondhangt. Is de voetbal nog gebruikt?
Moet zeggen dat ik het wel lekker vond om weer vroeg weg te gaan, na een lange week, slechte nacht en drukke stad is ons huis heerlijk rustig en stil. En morgen mogen we immers weer de deur uit en 4 uur in de trein zitten.
Maarr, de drie uur dat we er wel waren, leuk om mensen eens in real life te zien! Wat een bende zijn we met z'n allen zeg. xD
Volgende keer van te voren een iets beter plan maken? Anders loop ik gewoon in één keer door naar de Ierse Pub en dan volgt ieder wie zin heeft maar.
Moet zeggen dat ik het wel lekker vond om weer vroeg weg te gaan, na een lange week, slechte nacht en drukke stad is ons huis heerlijk rustig en stil. En morgen mogen we immers weer de deur uit en 4 uur in de trein zitten.
Maarr, de drie uur dat we er wel waren, leuk om mensen eens in real life te zien! Wat een bende zijn we met z'n allen zeg. xD
Volgende keer van te voren een iets beter plan maken? Anders loop ik gewoon in één keer door naar de Ierse Pub en dan volgt ieder wie zin heeft maar.
-
Jake
De voetbal is nog wel gebruikt, maar door mij maar weinig. De terugreis duurde 2.5 uur dus ik ben eerder weggegaan. Ik heb nu tenminste nog een normale zaterdagavond 
Ik vond het ook leuk, maar het was ontzettend vreemd om tegelijk 20 mensen te ontmoeten die je via een forum kent. In het begin moest ik behoorlijk nadenken van "Oh dan moet jij die zijn en dan ben jij die" of "ik herken je gezicht van een forum avatar, maar welke naam hoort daar ookal weer bij?"
.
Volgende keer kunnen we inderdaad beter een plan maken.. en zorgen dat 'k niet zo gaar ben
maar goed, dat geldt voor mij persoonlijk.
Ik vond het ook leuk, maar het was ontzettend vreemd om tegelijk 20 mensen te ontmoeten die je via een forum kent. In het begin moest ik behoorlijk nadenken van "Oh dan moet jij die zijn en dan ben jij die" of "ik herken je gezicht van een forum avatar, maar welke naam hoort daar ookal weer bij?"
Volgende keer kunnen we inderdaad beter een plan maken.. en zorgen dat 'k niet zo gaar ben
-
Anthony
Ik ben ook weer bijna thuis. Heb het erg naar mijn zin gehad en ik slaap vanacht goed denk ik 
Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
-
Paul
Hey mannen,
bedankt voor de gezellige middag!
Door al jullie verhalen en ideeën ben ik weer helemaal geïnspireerd. Ik zie nu al uit naar een volgende meeting.
bedankt voor de gezellige middag!
Door al jullie verhalen en ideeën ben ik weer helemaal geïnspireerd. Ik zie nu al uit naar een volgende meeting.
-
mick1984
het was een super gezellige middag..bedankt mannen!
-
Harro
sluit me hier helemaal bij aan, wat mij betreft volgt er snel een nieuwe meeting
-
Anon20190712
jaaaaaa het was echt gezellig
super om iedereen te zien!
snel weer snel weer snel weer snel weer!!!
snel weer snel weer snel weer snel weer!!!