Meeting
-
Anon20190712
Re: Meeting
Voor mij ook allebei okee, hoewel Leiden natuurlijk wel heel relaxed zou zijn. Ik zou even kunnen kijken hoeveel iets als een rondvaart, of het huren van een bootje kost. In elk geval zijn er veel terrasjes, ook aan (of op) de grachten, en we zouden bij de Burcht kunnen chillen in het gras.
-
mick1984
klinkt leuk ootje huren of chillen bij de burcht..
-
Nathan90
Bootje huren klinkt heel leuk, ik word alleen zo kriegel van het idee wat ik dan moet als ik moet plassen xD
Ik weet het al, Lucas, jij wil gewoon bootrondvaart mannetje spelen! xD Ik heb je wel door..
Ik weet het al, Lucas, jij wil gewoon bootrondvaart mannetje spelen! xD Ik heb je wel door..
-
Mike
Leiden lijkt me wel leuk, ben er nog nooit geweest, dus ben benieuwd 
-
Anon20190712
Verdomme ik val door de mand xDNathan90 schreef:Bootje huren klinkt heel leuk, ik word alleen zo kriegel van het idee wat ik dan moet als ik moet plassen xD
En inderdaad, dat is zeker een nadeel, niet gewoon effies normaal kunnen pissen!!!
Komt nog bij dat ik net heb gekeken, en het dus toch best prijzig is om een bootje te huren vooral doordat er een hoge borg voor moet worden neergelegd. Dat maakt het dan toch lastig om te regelen.
Er zijn hier wel wat rondvaarttochtjes via zo'n rederij te doen, en dan betaal je een tientje voor een uur door de grachten te gaan. Grote nadeel daarvan is natuurlijk dat ik dan niet het rondvaart mannetje mag spelen
-
Nathan90
Dan speel je gewoon het rondvaart mannetje aan wal als we door de stad lopen 
-
Anthony
Ik kijk het wel even aan (exacte datum,plaats,tijd en de rest) gelukkig hebben we nog even.
Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
-
Martijn
Ik ga mijn best doen om er dit keer wel bij te zijn. Grootste kans daarop is als het in het weekend is. 
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
-
Paul
-
Jake
Ik weet nog niet of ik kom. Leiden lijkt me leuk, maar het is wel heel ver naar het westen. Ik hou het voorlopig op een misschien.