Het is definitief: op 25 mei 2013 staat het Transgenderfestival als een huis. Het programma is grotendeels voorbereid, maar er wordt aan enkele zaken (workshops en dergelijke) nog wel gewerkt. Daarom hebben we het begrip 'groeimagazine' in het leven geroepen. Het magazine wordt telkens aangevuld en de vorige versie vervangen. De huidige versie kun je vinden via de website van het Transgenderfestival.
Oh, zoek in het magazine even naar de toegangsprijs. Is een leuke verrassing
Tot over een maand!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
er stond afgelopen zaterdag een stukje in het AD hierover, met weer een mooie foto van Eva erbij. Dus Eva...mocht je de krant van zaterdag 4 mei 2013niet meer hebben.....ik heb hem nog....
Zo jammer dat ik die dag niet kan. Mijn zus die in Amersfoort woont, belde me op met de tip. Een hele revolutie! Ze had ook begrepen dat het voor naasten/familie is, dus wie weet gaat ze. Ik zou dat echt super vinden; ze weet het pas een maand, dus ik vind het een hele grote, moedige stap van haar!
Misschien bedoel je met die 2 mijn gespleten persoonlijkheden wel maar die leven dan wel geheel langs elkaar heen en weten minder dan 1 want die ene met een geheugen als een vergiet weet niet (meer) of ze die ander die liever diep dan nooit in een glaasje kijkt ooit heeft uitgenodigd om mee te gaan naar Amersfoort.